Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
naomi_g1998 schreef:Daar heeft leeftijd niks mee te maken vind ik. Oud en zwak, oud en sterk, jong en zwak, jong en sterk het is er allemaal maar ik vind dat dat niks verandert aan of je te groot/zwaar bent of niet. Kun je alsnog op een gespierde jonge pony zitten maar te groot is te groot en te zwaar is te zwaar, daar verandert de leeftijd niet veel aan.
Paardjes45 schreef:naomi_g1998 schreef:Daar heeft leeftijd niks mee te maken vind ik. Oud en zwak, oud en sterk, jong en zwak, jong en sterk het is er allemaal maar ik vind dat dat niks verandert aan of je te groot/zwaar bent of niet. Kun je alsnog op een gespierde jonge pony zitten maar te groot is te groot en te zwaar is te zwaar, daar verandert de leeftijd niet veel aan.
Neem bijvoorbeeld een heel onbespierde, iele, jonge/oudere haflinger, daar past een gemiddelde volwasennen niet op, maar als die haflinger nou een paar jaar later uitgroeid tot een sterke, bespierde haflinger past een persoon van 70 kilo er nog op![]()
Maar laten we weer ontopic verder gaan![]()
Als deze discussie verder wilt voeren, doe het dan via PB en niet hier![]()
Paardjes45 schreef:Paard onbekend maken?Ps: Denk er wel aan, het paard onbekend te maken.
naomi_g1998 schreef:Paardjes45 schreef:Paard onbekend maken?Ps: Denk er wel aan, het paard onbekend te maken.
Dan zeg ik op basis van de verwachte stokmaat toch nee. Je bent best lang en je zegt dat de pony best smal is. Misschien bereik jij je streefgewicht niet of word de pony kleiner dan verwacht? Zou toch een maatje groter zoeken.