Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Renee_S schreef:Eerlijk gezegd denk ik niet dat dat aan jou is om te vertellen als het niet je eigen pony is
Renee_S schreef:Je kan het aankaarten. Maar de kans is ook aanwezig dat er 'ruzie' ontstaat en jij aan het kortste eind trekt en op zoek kan naar een andere verzorgpony. Dus ik zou hier persoonlijk wel echt voorzichtig mee zijn! Overigens wel super goed dat je er iets mee wil doen en het beste voor de pony voor hebt
Shirley schreef:Ligt eraan hoe erg het is en of het diertje er echt onder lijdt...
Als dat laatste het geval is, ben je in mijn ogen toch echt tegenover de pony verplicht om het bespreekbaar te maken.
Je gaat toch niet bewust je ogen sluiten voor wat voor manier van mishandeling dan ook?
Lekker makkelijk...niet mijn paard, niet mijn probleem...![]()
Jij bent blijkbaar de enige die het inziet en verandering in de situatie kan aanbrengen, kom dan voor dat dier op, zelf kan ze het niet
Zet 'm op!
SavannahNx schreef:Shirley schreef:Ligt eraan hoe erg het is en of het diertje er echt onder lijdt...
Als dat laatste het geval is, ben je in mijn ogen toch echt tegenover de pony verplicht om het bespreekbaar te maken.
Je gaat toch niet bewust je ogen sluiten voor wat voor manier van mishandeling dan ook?
Jij bent blijkbaar de enige die het inziet en verandering in de situatie kan aanbrengen, kom dan voor dat dier op, zelf kan ze het niet
Zet 'm op!
Mijn stalgenoten komen massaal naar mij dat ik er wat van moet zeggeb omdat ik als enige eigenlijk nog pas. Maar ik vind het ontzettend moeiljjk. De eigenaar rijd dus zelf amper omdat ze het denk ik wel snapt dat ze een beetje aan de maat is maar de verzorger is ook gewoon veel te groot maar ik denk dat ze allang blij is dat ze iemand extra heeft..
Shirley schreef:Ligt eraan hoe erg het is en of het diertje er echt onder lijdt...
Zet 'm op!
LillyMedley schreef:Of je beugels langer of korter zijn heeft niets met je werkelijke lengte of gewicht te maken. Op de foto vind ik je nog wel passen. Voor het “mooie” misschien iets te lang.