Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
naomi_g1998 schreef:RoosShauntay schreef:Dankjewel __Astrid !
Ik hoor het inderdaad vaker, dat het net wel, net niet kan,
maar aangezien ik slank ben is het voor hem geen belemmering
Slanke lange mensen kunnen alsnog een pony heel erg in de weg zitten.
Hartjeponys schreef:Wat vinden jullie, bij ons op de manege rij ik al 8 jaar bij de pony's, maar door mijn leeftijd moet ik nu naar de paarden. Ik ben 1.60, 40 kilo.
Zou ik bij de pony's mogen/kunnen blijven, of moet ik echt doorgaan naar de paarden?
Hartjeponys schreef:Wat vinden jullie, bij ons op de manege rij ik al 8 jaar bij de pony's, maar door mijn leeftijd moet ik nu naar de paarden. Ik ben 1.60, 40 kilo.
Zou ik bij de pony's mogen/kunnen blijven, of moet ik echt doorgaan naar de paarden?
Citaat:Hartjeponys schreef:
Wat vinden jullie, bij ons op de manege rij ik al 8 jaar bij de pony's, maar door mijn leeftijd moet ik nu naar de paarden. Ik ben 1.60, 40 kilo.
is te zien welke pony's, wss pas je nog perfect op d-pony's, c is al riscanter en is te zien welke pony en hoe jij rijdt en welke verhoudingen jouw lichaam heeft.
Hartjeponys schreef:Dit is een c als ik het goed heb, precieze stokmaat heb ik niet, maar het is zeker een van de kleinere pony's
[ Afbeelding ]
RoosShauntay schreef:in dit geval is het voor hem geen belemmering .
in andere gevallen zou het wel zo kunnen zijn.
chelle_dora schreef:Geen controle kan je ook op een pony hebben waar je te groot voor bent![]()
Ik heb ook als mini meisje op een groot paard gereden. Als je het paard aan kan, waarom niet?Je hebt een beetje 'paard, waar ga je met het meisje naartoe' maar als je 't paard gewoon fatsoenlijk kan rijden, lekker doen.