Ik heb nu net dit hoofdstel gemaakt en stuk minder druk als die andere. Dat komt omdat de frontriem nu op maat is niet te klein zodat het naar elkaar toe word getrokken waardoor het zo eruit ziet.
@avalonnancy: Gaaf hoofdstel! Het leer lijkt wel een beetje stijf, werkt dat wel makkelijk? @JoycexEnya: Die is echt cute
Riverdale
Geplaatst: 14-07-17 20:52
Hoihoi, ik ben opzoek naar een leuk schleich paardje, misschien een paar. Mijn budget ligt alleen niet heel hoog. Het is voor een cadeautje, en ik wil er ook eentje repainten, kijken of dat wat voor me is haha Iemand die een paar paardjes voor niet al te veel kan missen?
avalonnancy
Geplaatst: 14-07-17 21:01
Leila_Lover schreef:
@avalonnancy: Gaaf hoofdstel! Het leer lijkt wel een beetje stijf, werkt dat wel makkelijk? @JoycexEnya: Die is echt cute
Dank je wel. Het lakleer is inderdaad iets stugger dan het gewone.Maar het is nog steeds prima te verwerken
Touwhalster met frontriem + halstertouw ( deze is ook te koop op mijn webshop )
Heel veel dekjes
Dressuurzadel
Hoofdstel
Deken
Hondenhalsband+riem en touwhalster ( deze zijn ook te koop in mijn webshop) Ook ben ik nog bezig met een heel groot erf en ik hoop dat ik die over een paar dagen af heb
@ sunsetlover. Leuk hoor. Lekker bezig. Ik ben op het moment zo druk dat ik alleen nog bestellingen maak en niks op voorraad.
@moppiefilo, op youtube staan heel veel handige filmpjes. Daar kun je stap voor stap volgen hoe je dingen maakt. En anders lekker een ander voor je laten doen
Xhorsy
Geplaatst: 15-07-17 13:18
Ik ben bezig met een nieuwe custom. Ik heb er totaal nog niet zoveel ervaring mee en dit is nu mijn 2e denk ik. In ieder geval, iemand nog tips hij is nog niet af bij de manen maar miss kan ik het nog. Beter doen
Xhorsy
Geplaatst: 15-07-17 13:27
Ook heb ik nog een nieuw dressuursetje gemaakt! Zelf ben ik erg tevreden over het hoofdstel tips zijn altijd welkom.
Ik vind zonder gespjes echt niet realistisch, ieder zijn smaak natuurlijk
Dat is ook zo, maar mijn ijzerdraad was op nadat ik het stang & trensbit en de gespjes voor de teugels had gemaakt
AnnucksZooi
Geplaatst: 15-07-17 17:26
MoppieFilou schreef:
Waar halen jullie al die leuke materialen ?
Voor leer ga ik altijd naar de schoenmaker, vragen of hij restjes over heeft. En laatst hd mijn moeder een tas die erg oud was en een beetje beschadigd, die moxht ik lekker in stukken knippen. En op school in het magazijn bij het bvg lokaal liggen altijd lappen leer die nooit gebruikt worden, daar had ik stiekem een donkerbruine lap van meegenomen.
Leviosa
Geplaatst: 15-07-17 21:36
@sunsetlover: Dat hoofdstel is gaaf! Hier een beetje in de dekenmodus: En ja ik weet dat het bontje een tikkie aan de grote kant is.
Ik heb vanochtend een schleich veulentje van iemand overgenomen. Ik heb hem gelijk gerepaint! Mijn eerste repaint:
Wat onrealistisch, en ik ben er niet heel tevreden mee. Maar voor een eerste repaint nog redelijk gelukt denk ik!
JoycexEnya
Geplaatst: 19-07-17 19:24
Mooi hoor voor je eerste repaint.
Ik heb allemaal tuig gemaakt. Halsters voor onze ponyclub (@ponyclub_deruiterhoeve) Je kan je daarvoor opgeven voor lessen en wedstrijden enzo. En dan maken we (vriendin en ik) foto's.
En vandaag bezig geweest met dekens en kwamen nieuwe paarden binnen . De arabier merrie lijkt wel een beertje Super schattig