Kairos schreef:Past wel als je niet teveel groeit.
Ik word 20, dus daar hoef ik me geen zorgen meer om te maken hahah
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IJsco_Love schreef:@ keavyseancy: past primaleuke pony.
@Ronijntje : ik vind je benen helaas te langwel onwijs gave foto's in de natuurgebied
![]()
@littlebirdy : je bent veel te groot . En dan post je andere foto's als bewijs dat je niet te groot bent...ongelofelijk hoe naïef iemand kan zijnje bent op álle foto's die je post (ooook die van dat andere paard) veel te groot en dan blijven roepen dat het allemaal past?
Het is doodzielig voor je paard. Alleen maar omdat je paard het niet zo laat merken vind je dat het wel kan. Pas als hij net als het grote paard helemaal uit evenwicht raakt en het écht niet meer vol houdt vind je jezelf te groot? Ongelofelijk dat er nog zulke eigenaren zijn....
little_birdy schreef:Oh mijn paard is niet zielig hoor
Robijn hierboven vind ik ook prima kunnen
Zelfde combi als ons en die van haar doet het ook al een aantal jaar zonder kapot te gaan .
Dat zegt toch genoeg
Aapjeeeee schreef:IJsco_Love schreef:@ keavyseancy: past primaleuke pony.
@Ronijntje : ik vind je benen helaas te langwel onwijs gave foto's in de natuurgebied
![]()
@littlebirdy : je bent veel te groot . En dan post je andere foto's als bewijs dat je niet te groot bent...ongelofelijk hoe naïef iemand kan zijnje bent op álle foto's die je post (ooook die van dat andere paard) veel te groot en dan blijven roepen dat het allemaal past?
Het is doodzielig voor je paard. Alleen maar omdat je paard het niet zo laat merken vind je dat het wel kan. Pas als hij net als het grote paard helemaal uit evenwicht raakt en het écht niet meer vol houdt vind je jezelf te groot? Ongelofelijk dat er nog zulke eigenaren zijn....
Wat vind u van mij?
keavyseancy schreef:[ [url=m/auf7rp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Past dit? Ik lijk wat dikker dan ik ben door de trui
nanoukkie schreef:Aapjeeeee schreef:Zijn er nog meer mensen voor mij?
Er zijn toch al reacties op? Ga je stoppen met erop te rijden als er meer mensen zeggen dat je te groot bent?
sardientje schreef:Hallo bokkers!
Iemand van 1,62 en 58 kilo, is dat te groot en zwaar voor een welsh pony van 1,32?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee en vraag het daarom maar hier haha.
groetjes