Rebbel van De Paardenhof Zie profiel Overigens kan nog steeds geen enkel ander paard/pony aan hem tippen. Hij heeft het paarden gedeelte van m'n hart gestolen en dat zal waarschijnlijk altijd wel zo blijven, ook na z'n dood
SoAndrea
Geplaatst: 15-07-10 13:25
Mijn lieve pony Sarah heb haar nu nog steeds
Heb nu ook al wel een andere pony erbij maar dit is echt mijn troetel pony andere is ook lief maar deze steekt er echt bovenuit !!
finesse, een isabel pony van manege meerdaalhof war ik nu nog ga. nu moet ik helpen ze opzadelen voor beginners en o wat is die pony nu raar geworden! vroeger een schat en ik heb met haar leren galoperen en springen maar nu kan ze bijna niets meer. erg ik moet dit elke week aanzien! ze loopt met een gans platte en horizontale hals op haar voorhand en ze stapt en draaft alleen nog maar. bij opzadelen luistert ze enkel naar heel ervaren ruiters en naar mij en ze bijt en stampt nu. ze is nu al aan haar oude dag begonnen maar zo mag ze die niet meemaken. en ik elke week maar zeggen tegen die beginners; het is een lieve pony maar je mag er niet op stilzitten. en over dat laatste, ze doen niet anders! arme finesse
Witje op de manege De Verbrande Brug in Vilvoorde, het eerste paard waar mijn broer heeft op gereden. Ariba was ook erg leuk daar.
Rosanneh1
Geplaatst: 17-07-10 16:54
Goofy en al wat oudere kleine E-pony die vroeger is mishandeld dat is nog steeds 1 van mijn favoriete manege pony's (ik heb zelf 2 paarden dus ik rijd niet meer in ene manege les )
xPukkie
Geplaatst: 23-07-10 19:32
Jolly, van de manege, ken haar al 5 jaar. Ze is nu verkocht omdat onze manege weg moest. Ik zie haaar nog heel soms, en ze is nog steeds me alles.
3daissje3
Geplaatst: 23-07-10 20:54
Mijn lieveling was Dummy, van manege de prinsenstad
tumenmouse
Geplaatst: 23-07-10 22:19
toen ik begon met rijden had ik niet echt een lievelings pony. ik vond ze allemaal heel lief. toen kwam er een pony op de manege ole! ik vond haar echt super!! ze was nog maar 4 en niet helemaal goed doorgereden, dus ik viel er heel vaak af. maar toch vond ik haar super leuk!! nu is ze verkocht ik mis haar echt!!
mijn eigen pony's vind ik natuurlijk ook super maar ole vond ik echt top!!
Emerald
Geplaatst: 23-07-10 23:25
Mijn aller allereerste lievelingspony was Granite. Was een manege pony die heel erg flegmatiek was en waar bijna niemand mee overweg kon. Granite en ik waren echter de beste maatjes en ik heb heel wat leuke herinneringen aan hem. Hij liep voor mij ook altijd als een tierelier, zonder hulpmiddelen. Toen hij ingeslapen moest worden was ik er zo kapot van dat ik heel lang ben weggebleven van de manege. (Zijn stal lag tegen de ingang naar de bak aan en als hij zelf niet hoefde te lopen legde hij altijd zijn kin op de deur en keek mee naar de les. Er zat zelfs een hele kuil in de deur waar zijn kinnebak altijd op rustte en ik vond het vreselijk om dat lieve koppie niet meer over de deur te zien hangen.) Daarna natuurlijk nog vele anderen, maar Granite was mijn allereerste!
Appelsapje
Geplaatst: 26-07-10 15:53
Yolanda van manege : Horses Paradise Ze leeft nogsteeds maar is inmiddels wel al met pensioen
marshmellow
Geplaatst: 26-07-10 15:55
Dolly, een klein Wels vosje, die op De Nieuwe Heuvel stond
XxLaura98
Geplaatst: 26-07-10 17:00
Delena de pony waar ik op heb leren rijden
Merel_Leo
Geplaatst: 15-08-10 09:01
het eerste paard dat ik kende heet Serena helaas moest ze verkocht worden omdat ze heel veel last van vliegen had. Haar kind was wel gebleven(amira) en er is een ander paard voor Serena in de plaats gekomen(Mathilde)
Mijn eerste lievelingspony was een witte pony van een manege (waar ik niet zo lang gereden had) ze heette Nancy en wou altijd op haar
Nagano
Geplaatst: 20-08-10 21:23
mogen het er ook twee zijn kon namelijk niet kiesen uit deze twee vroeger toen ik klein was het waren de twee schatten waar ik op de manege les kreeg de 1 was salty een schimmeltje de 2 was frika een haflinger door haar ben ik igelijk verslaaft aan haflingers geraakt ik zij altijd als ik een paard koop dan word het een haflinger het werd eerst een kwpn die is later verkocht maar nu heb ik toch echt een haflinger mijn allezie nagano
nairtje
Geplaatst: 20-08-10 21:24
Cartouch van manege kikkert op Texel
Easy_Pelle
Geplaatst: 21-08-10 16:22
Dat was Sylvia van een stal in Purmerland. Op haar heb ik leren rijden. Nadat ze kreupel werd reed ik verder op Spetter. Na een tijdje had mijn vader geen tijd meer om me daar heen te brengen. Maar ik zal die paarden daar nooit vergeten! http://www.mijnalbum.nl/Foto-A63JXVT6.jpg