Maffe pennyverhalen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

roza

Re: Maffe pennyverhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 21:20

roza schreef:
Roane schreef:
Levensgevaarlijke gewoon, die Haflingers!

m'n vriendin heeft ook een haflinger en die is zo mak als een lammetje. Volgens mij kunnen haflingers ook heel leif zijn hoor! denk je niet?

ps leif is lief foutje

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 21:20

Roane schreef:

Dan wil ik toch stiekem beweren dat mijn new forsest pony een hele erge haflinger is, aangezien ze nogal dominant is en daarbij voor geen meter luistert als je aan de grond wat met haar doet, als je erop zit luisterd ze netjes beetje heel erg snel afentoe een bokje in galop maar dat doen ze allemaal wel eens toch?

xxmichellexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 21:34

haha wat een geweldige verhalen

voor mijn pony's stal stonden 2 meisjes haar te aaien en ze vroegen hoe ze heette en hoe oud ze was enzo aan andere mensen die bij mij op stal staan.
En toe was het op het laatst zo " Ow!! deze wil ik voor mijn verjaardag!!!"

* Ik denk het niet!! *
Lekker mijn pony

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 22:16

ah das wel lief:P

neetje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 22:45

m'n vriendin heeft ook een haflinger en die is zo mak als een lammetje. Volgens mij kunnen haflingers ook heel leif zijn hoor! denk je niet?
[/quote]
[/quote]
ps leif is lief foutje
[/quote]

ja hoor haffies kunnen h eel llief zijn, maar de meeste zijn wel eigenwijs, sterk en bokkerig. maar in de omgang zijn het fantastische paarden. alleen die van mij is een monstertje met rijden.[/quote]

roza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 20:38

okeej elk ras heeft uitzonderingen leuke en minder leuke het is maar hoe je het bekijkt

Nikita12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 15:57

geweldig die penny's, jammer dat ik nooit zoiets heb meegemaakt

Liberte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 16:01

wees juist blij

Nikita12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 16:03

haha jaa dat wel, maar lijkt me toch wel grappig als
er op eens zo een meisje naar je toe komt van je doet dit niet goed
en dat ook neit, en ik zou haar dan wel is op mijn paard willen zien

Horsesandme

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 16:32

ik had wel een keer dat was niet een penny maar een volwassenen. Ik was aan het rijden in het weiland. En de pony die ik bereed ging stil staan en ik gaf hem een paar tikken maar hij ging niet meer vooruit. Komt er een volwassenen vrouw naar me toe: is ie wel ingereden? ik zo ja. Zei zo: waarom loopt ie dan niet?
Ik zo naja als ie niet ingereden was had ie nu eerst wel een paar bokken gegeven

Aurora3

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 16:50

whahaha das echt een goeie. Alle paarden die niet willen lopen zijn gewoon niet ingereden, die onthou ik. En wat dan als je op een 2-jarige gaat zitten en hij gaat rennen?? is ie dan wel ingereden?

StOoRzEnDeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 17:28

duh zeker is ie dan ingereden dat snap je toch wel want als ie niet ingereden zou zijn zou ie stil blijven staan bahbah weet je nou niks van paarden ff voor de duidelijkheid als ze lopen, rennen, bokken, steigeren, springen wat dan ook dan zijn ze ingereden maar als ze stilstaan dan dus niet hé nu wat duidelijker ?
owja je moet ook altijd opstappen als je paard al loopt anders weet je niet of het paard waar je opstapt ingereden is of niet....

(zie het zo voor me)

neetje86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 17:51

ik ben net een ¨paar uurtjs buiten wezen rijden heel lekker ritje. zijn we op de terug weg staan er 2meisjes (in paardrijbroek) naar ons te kijken. wij zeggen hoi hun helemaal een big smile. maar toen waren we dus niet van ze af ze bleven achter ons fietsen en dan weer voor ons en stoppen als ze harder als ons gingen. heel vervelend. toen we bij de stal waren stapte wij af, en hun dus ook zaten ze echt verwachtings vol naar ons te kjiken. wij hadden echt zo iets van weg wezen hier dus wij snel het hek door, toen durfde ze ons niet achter na te komen. dankzij quin een hond van shetlander formaat heel irritant hoor van die meisjes.

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 18:02

Vandaag weer naar de manege geweest,
En daar lopen zo van die 2 pennymeisjes rond( wel meerdere maar die vallen gewoon op ) allebei in het roze, gingen ze zo vragen aan iemand die pony aan het opzadelen was: "Ga jij op deze rijden?"
Ik zadel altijd een pony voor een ander op hoor

ponymeid1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 18:28

Ik wel

Mandy92

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 18:31

ik ken het,, Irritant hoor die penny's..

StOoRzEnDeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 18:36

ya ik zadel soms zelfs alle paarden in de manege op gewoon omdat ik van paarden hou en omdat ik graag opzadel

haha nee joh, lijkt me wel grappig om eens zoiets te zien hahahaha

miilou_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 11:52

ik heb me ook weer wat meegemaakt
ik was lekker buiten aan het rijden op m'n verzorgpaardje, komen twee meisjes aan...
begint die eenheel verhaal tegen me op te hangen van wat heb je een mooi paardje en ik hou ook van paardjes ik heb er zelfs al eens op gezeten, zijn ze me een tijdje achterna gefietst, maar het mooiste was, ik geef lieke zo'n klopje op haar hals begint dat meisje helemaal op mij te flippen omdat ze er zeker van was dat ik m'n paard mishandel omdat ik haar zonet geslagen had.

ik heb haar uitgelegd dat je een paard zo beloond, toen zijn ze maar omgedraaid want ze waren beledigd en ik had de slappe lach!

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 11:55

Roane schreef:

Ben nog nooit een Haflinger zonder trukendoos tegengekomen.

Maar dat maakt zulke reacties van pennymeisjes wel leuker *gni*

Ik liet een klein meisje op hem uitstappen en die wilde wel even galloperen met hem.
Ik heb maar gezegd dat het een beetje gevaarlijk is, ihi, ze kwam nog niet eens onder het zadel uit.
Wel zelfvertrouwen...

Jaa het schijnt oz te wezen dat haflingers oooh zooo gevaarlijk zijn
Dat zegt onze penny namelijk ook..

Kleinduimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 17:59

ZitAa schreef:
Vandaag weer naar de manege geweest,
En daar lopen zo van die 2 pennymeisjes rond( wel meerdere maar die vallen gewoon op ) allebei in het roze, gingen ze zo vragen aan iemand die pony aan het opzadelen was: "Ga jij op deze rijden?"
Ik zadel altijd een pony voor een ander op hoor

Jaa die hebben wij ook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 21:40

Weer een marktplaats advertentie wat gewoon niet waar KAN zijn
Namen heb ik wel even weggehaald.

Hallo,

Ik ben ***** 15 jaar oud en ben opzoek naar een plekje waar ik met paarden/pony's kan werken voor een klein bedragje.

Ik werk al 11 jaar met paarden en pony's. 8 jaar daar van heb ik 7 pony's verzorgt en gereden, waaronder mijn eigen pony (waar ik op dit moment dressuur mee rij)
de eerste 3 jaar heb ik alles alleen onderhouden.
Hier kreeg ik dan ook betaald voor

3 van die pony's heb ik zelf ingereden en 2 voor de kar gezet
(ik heb mijn koetsiersbewijs een jaar geleden gehaald).
Ook heb ik 2 jaar les gegeven aan beginnende ruiters.
Wegens omstandigheden werk ik daar nu niet meer en ben ik alleen nog bezig met mijn eigen pony.

Ik heb ervaring met: western, dressuur, springen (Al doe ik lieverd dressuur of western), beleren onder zadel (geen ervaring met paarden, alleen pony's), beleren voor de kar, les geven aan beginners en ik heb gewerkt met probleem paarden.
Ik ben ook erg geintereseert in natural horsemanship.

Ik wil graag weer ergens aan de slag, om eerlijk te blijven ook vanwege het zakcentje.
Ik ga liever niet werken in een supermarkt (als vakkenvuller bijvoorbeeld).

Als u iets voor mij weet of u heeft zelf nog iemand nodig bel of mail mij dan.

Vr. groet

P.s. ik moet er op die fiets heen kunnen.

Goh kanp hoor, ze begon al 11 jaar met werken met paarden
en ze kreeg daar ook voor betaald, natuurlijk kan ze alle takken vd sport en rijd ze pony's in

neetje86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 21:45

uhm en dat meisje is 15? dit is meer een cv van iemand met 20jaar paarden ervaring ofzo en dan zou het zelfs nog ongeloofwaardig zijn!!! tja t blijven vast mooie dromen van haar

Sindbad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 21:46

hmm, wel een beetje ongeloofwaardig,

gotje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 22:15

ik heb ook is iets meegemaakt maar dat was lange tijd geleden in de les.

een meisje mocht op mijn lievelingspony rijden en ik op een shetje dus ik vraag aan haar zullen wij ruilen? zegt ze heel bot nee wil ik niet ik wil lekker op haar rijden! enzo heel zelfverzekerd van haarzelf dat ze alles beter kan enzo... nou ik denk van oke goed dan.
in de les pony doet niks verkeerds maar er kwam iemand langs haar heen gegalloppeerd en ze ging iets sneller meisje helemaal in paniek enzo...
zegt de instructrice van ja ruil maar van pony`s dan want ze wilde er absoluut niet meer op!!
ik moest eigenlijk wel lachen in mezelf

Cinderella

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 12:42

hahah wat een grappuige verhalen, maar ik moet helaas weg. Ik heb mijn wilde hengst van 3 jaar beloofd dat ik vandaag weer op hem zz ga springen. en ik moet ook nog z dressuur met hem rijden. Wisten jullie al dat het een heel mooie zwarte arabier is, die ontzettend vals is, maar ik kan hem aan. Ik ben nu al 13 jaar en heb al 9 jaar rijervaring tja ik wil heus wel vriendinnetjes meenemen hoor naar mijn zz super mooie zwarte arabier hengst, maar ja, hij valt iedereen aan behlave mij. Anky wou ook mee vorige weke omdat ik haar een foto had gestuurd van mijn hengst... helaas meost ik het afzeggen he, want tja.... mijn paard houdt alleen van mij, en niet van slechte ruiters zoals anky, en anders zou het toch nog tegevraalijk zijn. stel je toch eens voor dat hij Anky zou gaan aanvallen }>