Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Kimmie25501 schreef:senna en Napie, dankjewel!
Marjan, geeft echt niet hoor. Snap het ook wel haha. Ik zal eens aan een mod vragen of de titel veranderd kan worden.
Danique, misschien is dat wel handig. Het is alleen dat ik hem een keer per ongeluk aanraakte met de longeerzweep (niet tijdens het longeren, maar gewoon toen ik naast hem stond en de zweep in mijn hand had), en dat hij zich toen helemaal rotschrok. Daarom dacht ik dat hij het eng vond.
gerlindie, dat zal ik de volgende keer gaan doen!
Kimmie25501 schreef:Believe, oke, dan zal ik dat ook gaan doen. Maar zou hij dan nog wel passen bij de kaak? Ik heb toch heel veel nodig haha. Vraag me dan wel af voor wat voor paard dit touwhalster gemaakt was, als hij voor Shan nog te groot is![]()
Danique, dat zal ik de volgende keer gaan doen. Bedankt voor je tips!
Kimmie25501 schreef:MarjanB, nee klopt. Typisch hè hahaha.
Wat een lieve reacties van jullie allemaal! Ik moet er bijna van jankenEcht superlief, dat voelt echt even fijn.
Vandaag kwamen mijn nichtjes en neefje mee naar Shan. Sophie was ook mee en heeft hem voor het eerst zelf op de poetsplaats gezet, dat ging supergoed! Daarna hebben mijn nichtjes en neefje rustig kennisgemaakt met hem. Hij vond hen wel lief, dus mochten ze helpen met poetsen.
[ [url=m/kgWqNu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook hebben Sophie en mijn oudste nichtje zijn staart uitgekamd, het ziet er echt goed uit nu!
Daarna heeft Sophie voor het eerst grondwerk met hem gedaan. Ik was heel voorzichtig, want het waaide superhard. Maar hij keek echt nergens van op. Hij is overal bang voor, maar van superharde wind en blaadjes dan weer nietGek paard is het ook
![]()
Ik heb maar een filmpje van het grondwerk. Van het wijken van de voorhand. We hebben toen besloten om alleen druk te geven op de schouder en niet op het hoofd. Dat werkte wel heel goed! Shan snapte sowieso alles heel snelIk vind het echt een geweldig beest om mee te werken, hij leert echt zo snel en goed.
[ Video ]
Het valt me trouwens weer op dat de neusriem weer zo laag is. Hebben mensen nog tips om die hoger te krijgen/knopen?