LoveShettys schreef:Jaahoor, ze gaan er gwn staan xd
En op vrijdag komen de pony's pas om 2 uur he.
En op maandag krijg je alleen je pony om 10.00 als je een extra kaart hebt.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SachemLover schreef:Ik nietterwijl de miss-p verkiezing bezig is, is IEDEREEN er naartoe, en dan heb je alle plek voor jezelf
Kan je gewoon je pony los laten lopen.... En cowboys zijn nergens te bespeuren dan
Dus dan kan je op een lange weg even lekker gallopje doen
LoveShettys schreef:Burtzle schreef:Weet iemand hoe dat zit doordat er nog pony's geserveerd waren?
Wss waren er mensen 2 weken of hadden ze de slotjes er niet afgehaald
ponylover_13 schreef:heeeeyy![]()
ik heb een vraagje: Ik ga naar ponyparkcity (weet nog niet wanneer, maar ergens wanneer het druk is..) en ik wil graag cappuccino, hoelaat moet ik dan op vrijdag in de rij staan??
love_horse1 schreef:ponylover_13 schreef:heeeeyy![]()
ik heb een vraagje: Ik ga naar ponyparkcity (weet nog niet wanneer, maar ergens wanneer het druk is..) en ik wil graag cappuccino, hoelaat moet ik dan op vrijdag in de rij staan??
Oohww , reken maar niet erop dat je cappi hebt ik en nesxnas wouden hem ook maar we hadden hem niet meestal heeft het niet veel zin om te zeggen van ik wil maxime want meestal heb je dan ook niet de pony die je wilt dit is overigens niet gemeen bedoeld nu het antwoord op je vraag : ik denk dat je er moet zijn ( maar dan ook echt in de rij al moet staan om 6/7 uur !
love_horse1 schreef:ponylover_13 schreef:heeeeyy![]()
Oohww , reken maar niet erop dat je cappi hebt ik en nesxnas wouden hem ook maar we hadden hem niet meestal heeft het niet veel zin om te zeggen van ik wil maxime want meestal heb je dan ook niet de pony die je wilt dit is overigens niet gemeen bedoeld nu het antwoord op je vraag : ik denk dat je er moet zijn ( maar dan ook echt in de rij al moet staan om 6/7 uur !
ponylo
[quote="love_horse1 schreef:ponylover_13 schreef:heeeeyy![]()