Ik heb ondertussen ook niet stil gezeten. Ik heb veel opdrachten afgewerkt en heb van de week 12 repaint/cust opdrachten binnen gehaald. Dat is voor de komende tijd genoeg werk voor mij.
Zijn de modellen van 2014 eigenlijk al bekend?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amoj schreef:De nieuwe modellen zijn toch nog helemaal niet bekend? Welke er dit jaar uit gaan kun je ook op de schleich site zien.
De nieuwe modellen worden volgens mij altijd begin november bekend gemaakt.
Joysieee schreef:Nog twee repaints af!
Toffie,een palomino gemaakt op de cameruge hengst,met 4 witte voetjes en een kolletje![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En nog een zwarte op de shetlander ruin,hij is nog naamloos.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Tips zijn welkom! De tweede komt misschien te koop.
Hier nog een foto van Cas,niet in een link,maar gewoon in een foto,dat is makkelijke kijken
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En hier nog een van Montreal
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dat was het dan weer.
dalena schreef:@Joysieee wauw die Toffie is mooi!
Ik heb een paardenstal gemaakt van hout. Maar na een tijdje had ik er geen zin meer in, Dus
het is niet heel erg mooi geworden...
Verder zag ik op ebay volgens mij de schleich huifkar met paardjes voor 140 euro. Is die echt zoveel waard?? Zoveel zou ik er nooit voor uitgeven, maar was we benieuwd hoeveel hij ongeveer waard is..
Gisteren nog even snel een dekentje gemaakt voor de shetlander ruin.
Karla_1999 schreef:dalena schreef:@Joysieee wauw die Toffie is mooi!
Ik heb een paardenstal gemaakt van hout. Maar na een tijdje had ik er geen zin meer in, Dus
het is niet heel erg mooi geworden...
Verder zag ik op ebay volgens mij de schleich huifkar met paardjes voor 140 euro. Is die echt zoveel waard?? Zoveel zou ik er nooit voor uitgeven, maar was we benieuwd hoeveel hij ongeveer waard is..
Gisteren nog even snel een dekentje gemaakt voor de shetlander ruin.
Die is lang niet zo veel waard! volgens mij is ie (zgan) niet meer dan €50,- waard