Heb al een aantal tips opgevolgd en veranderd zoals dat je nu ook als je in belgië woont kunt bestellen En ik ga morgen fotos maken en dan komt er ook een paars touwhalster en de frontriem komt erop
Haha, heb ik gister ook al gevraagt hier Maar iedereen hergebruikt ze zelf hier he Ik krijg gratis spullen van iemand, jij moet ervoor betalen Das wel jammer voor je
SBravour
Geplaatst: 19-04-13 08:10
Mijn showhoofdstel is af! Na uren vlechten kan ik m nu eindelijk verkopen! Hij is vreselijk sterk en zal nooit breken! Heeft iemand interesse in dit mooie hoofdstelletje? Maat cob. Is te verstellen naar kleine pony!
EDIT: dit is NIET het action touw!!!!! Dit is via de touwwinkel besteld! Ben hier zo'n 17 meter aan kwijt geweest! Mag voor een mooi prijsje weg
Anke: Hij is is zelfs te verstellen naar mini shet! Dus als je interesse hebt?
itrichta13
Geplaatst: 19-04-13 13:45
XEefjuhX schreef:
Haha, heb ik gister ook al gevraagt hier Maar iedereen hergebruikt ze zelf hier he Ik krijg gratis spullen van iemand, jij moet ervoor betalen Das wel jammer voor je
http://dabo-design.nl/paardenhobby/ Daar miss? Je kan ze gewoon om een clip (met zo'n haakje, je weetwel zo'n halster/teugelclip) heen knopen. Als je goede uitleg wilt moet je me maar even een pb sturen