Ik ben 13 jaar, ongeveer 1.65 meter, rijd 7 jaar, hou van aparte kleuren (zoals appaloosa's) en hou van een beetje volbloed. Ik ben meer van de dressuur maar springen vind ik ook superleuk!
Ben benieuwd wat jullie bij mij vinden passen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
WendyvanDijk schreef:Ik heb al een paard maar lijkt me leuk om dit te doen
Ik ben 13 jaar, ongeveer 1.65 meter, rijd 7 jaar, hou van aparte kleuren (zoals appaloosa's) en hou van een beetje volbloed. Ik ben meer van de dressuur maar springen vind ik ook superleuk!
TrIjNiE__ schreef:Ik wil ook wel eens !
ik ben 14 jaar.
Ik rijd bijna 3 jaar.
Ik ben 1m68.
Graag een rustig paard, koel in het hoofd. Mag af en toe ook wat zot doen. Geen zenuwachtig type!
Ik houdt ontzettend veel van buitenrijden, maar de klassieke rijschool vind ik ook heel interessant (dus een paard dat toch wel dressuur kan) en een laag sprongetje maken vind ik ook leuk
Nynke_Mandy schreef:WendyvanDijk schreef:Ik heb al een paard maar lijkt me leuk om dit te doen
Appaloosa zou leuk zijn. Hier op de manege is een appaloosa die goed dressuur kan, en ook goed en best hoog kan springen!
Verder zou je kunnen kijken naar een paard met een appaloosa kleurTrIjNiE__ schreef:Ik wil ook wel eens !
ik ben 14 jaar.
Ik rijd bijna 3 jaar.
Ik ben 1m68.
Graag een rustig paard, koel in het hoofd. Mag af en toe ook wat zot doen. Geen zenuwachtig type!
Ik houdt ontzettend veel van buitenrijden, maar de klassieke rijschool vind ik ook heel interessant (dus een paard dat toch wel dressuur kan) en een laag sprongetje maken vind ik ook leuk
Een fjord of hafZijn meestal rustige paarden, leuk voor buitenritten en sommige kunnen echt heel erg goed dressuur en springen kunnen ze ook wel
TrIjNiE__ schreef:Ik wil ook wel eens !
ik ben 14 jaar.
Ik rijd bijna 3 jaar.
Ik ben 1m68.
Tirzashetje schreef:Okee ben benieuwd wat jullie mij aanraden:)
Ik ben 14 jaar (bijna 15) weeg 50 kg en ben 175 lang.
Ik hou wel van een pony met pit maar niet te eigenwijs.
Hij moet voor me willen werken en moet koel in het hoofd
zijn. Hij moet allround zijn. Niet te groot maar ook zeker niet te klein.Maak ik het jullie moeilijk? xD
Iris_Femke schreef:ik ben ook wel benieuwd
ik ben 1.70
50 kg
ben bang geweest voor paarden na een ernstig ongeluk
ik rij recratief dus springen crossen dressuur van alles eigenlijk ook voltige
het moet wel een lief paardje zijn
niet gemeen zijn maar mag wel een eigenwiledje hebben
moet een lief karacter hebben
mag wel bokken
moet in het algemeen een lief vertrouwd en rustig karaker hebben en moet koel in het hoofd zijn
en wat denken julie?
NatasjavE schreef:Iris_Femke schreef:ik ben ook wel benieuwd
ik ben 1.70
50 kg
ben bang geweest voor paarden na een ernstig ongeluk
ik rij recratief dus springen crossen dressuur van alles eigenlijk ook voltige
het moet wel een lief paardje zijn
niet gemeen zijn maar mag wel een eigenwiledje hebben
moet een lief karacter hebben
mag wel bokken
moet in het algemeen een lief vertrouwd en rustig karaker hebben en moet koel in het hoofd zijn
en wat denken julie?
Hoe oud ben je en wil je een paard of een pony?
BlizzardBoy schreef:Hallo vind dit wel leuk om te kijken wat jullie vinden.
Ik ben 13 jaar
1.55 ong.
Ik rij 7 jaar
Ben begonnen met manege paarden en heb nu een eigen paard
Heb veel ervaring met drukke paarden
Ik ben gek op valk paarden/ pony
Moet kunnen spring, cross, dressuur op wedstrijd niveau
Ook voor buitenritjes
Niet te stevig
Hoop dat jullie het weten
Zazoutjee schreef:ik ben 13 jaar en rij 4 jaar.
ik ben 1.65
ik wil een lieve betrouwbare pony maar wel een hele voorwaartse.
die dus ook houdt van keihard galloperen
die het leuk vindt om buitenritten te maken en een sprongetje te maken.
geen kleine pony/paard