Ik heb mn laarzen en cap maar eens meer blingbling gemaakt
_Marell
Geplaatst: 12-07-12 20:01
Wauw! leuke spulletjes weer
@suus_ Gave bontjes! zoiets zag ik laatst ook op die paarden-hobbysite maar niet aangeklikt, had geen puf meer om alles weer aan te klikken..
Heb een frontriem gemaakt in de zelfde stof én kleur als mn dekje en zwarte 2 leren lusjes, hij zit zelfs al aan mn hoofdstel! verder is mijn neusriem bijna af van het halster dat ik in de planning had, maar ik ben er niet echt vlot mee...
Ik wilde eerst even een foto plaatsen van mijn setje dat ik vandaag gemaakt heb: - polo: kraag en mouwen met stof versierd (linker mouwtje ziet er net zo uit als de rechter, foto is alleen een beetje raar genomen ) - springschoenen: helemaal zelfgemaakt - oornetje: randje met stof versierd (bestaand oornetje) - dekje: helemaal zelfgemaakt
Omg wollewaps supermegavetcool!!!! Ben zo jaloers ik had een vraag ik wil een nieuw dekje maken kleur paars ( kijk mijn advertentie van gezocht anky dekje) en op mijn profiel kun je zie op welk Pony het komt te liggen. Maar staat de kleur goed bij mijn pony?Thnx xxx me
Oja wollewaps hoe heb je die springschoenen gemaakt???
wollewaps
Geplaatst: 12-07-12 23:20
Bedankt!
Ik denk dat die kleur wel mooi staat op je pony hoor
Springschoenen: ik had een stuk neopreen van de zolder geplukt (hadden we nog ergens van liggen ofzo) die op maat uitgesneden en dan een stukje stof en klitteband erop, klaar!