Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nu kunnen we veilig op pad

De halstertjes en peesjes staan erbij.Heleennn schreef:MarloesNatje schreef:
Dat hoofdje lijkt als twee druppels water op mijn paard
Kijk maar eens, [ITP] Even voorstellen, Markus
maar ik heb hem nageschilderd van een veulen waar ik weleens geweest ben.
mijn favoriete model is de Percheron hengst, door zijn rustige en lieve koppie en uitstraling. Hij wordt alleen al een tijdje niet meer gemaakt helaas
In mijn profiel staat er nog eentje (een repaint, dat dan weer wel...) 

) van jou pecheronmerrie?
Ik moet ze alleen nog wel beiden bijwerken, gaten rondom snijpunten opvullen en vacht toevoegen en dergelijke
De merrie krijgt ook deels nieuwe manen die wat meer in de lucht wapperen ipv manen die plat op de nek liggen, om de snelheid wat meer te accentueren. Verder heb ik even geen updates over ze, ze liggen qua project weer even stil omdat ik nu projecten heb die voorrang hebben. 
Kan je hem eventueel wel zelf repareren denk je? 

Telpeva schreef:Dat vind ik persoonlijk geen goede staat, maar eerder een 'body' zoals het in modelpaard termen genoemd wordt. Die zijn minder waard dan wanneer het model in goede staat had geweest. Kijk bijvoorbeeld ook eens op MPV, bij 'krushkiste' daar staan ook modellen bij met beschadigingen, die zijn gewoon minder waard dan mint modellen (mint = net uit de winkel/verpakking kwaliteit)
Ik zou er zeker een mailtje aan wagen, een bewerkt en beschadigd model aanbieden als goede kwaliteit is gewoon misleidend.... Wie niet waagt, wie niet wint... misschien kan je bijvoorbeeld wel een deel van je geld terug krijgenKan je hem eventueel wel zelf repareren denk je?