Schleich paarden [deel 8]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:34

Denk dat we er gewoon vanuit kunnen gaan dat Daf de schilder is van die repaints :)

Wat jammer zeg Paardengek0, is het erg beschadigd? is het nog een beetje te fixen? ik heb al jaren een verslaving aan alles dat middeleeuws, of middeleeuwse fantasy is, dus ik zou hem toch wel graag willen zien als je hem ooit nog af krijgt :)

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:36

Hihi , lekker hier! on-topic please!

Nathas, mooi voor een eerste halster! begin jij ook aan de tuig-verslaving ? haha!

howrse, ik vind je site erg mooi! mooie dekens! allebei. wat voor sluitingen gebruik jij ?

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:36

Ze is ook de schilder ervan, ik ben het in ieder geval niet. Ik heb die repaint al een tijdje geleden op schleich.bbforum gezien en deze repaint heeft zelfs op marktplaats gestaan en in het forum op mijn site. :o

Maar waarom zouden jullie haar niet geloven dan? Daar snap ik de reden van niet helemaal.

Ze steelt ook geen foto's, niet van mij in ieder geval ;)

daf88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:37

Telpeva schreef:
Denk dat we er gewoon vanuit kunnen gaan dat Daf de schilder is van die repaints :)

Wat jammer zeg Paardengek0, is het erg beschadigd? is het nog een beetje te fixen? ik heb al jaren een verslaving aan alles dat middeleeuws, of middeleeuwse fantasy is, dus ik zou hem toch wel graag willen zien als je hem ooit nog af krijgt :)

Fijn dat je wel in mij gelooft ( en nog een paar andere dan :P )

Echt jammer van dat meddeleeuws tuig. ben ontzettend benieuwd! @ annickx: dankjewel. Van wie zou hij anders moeten zijn dan?

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:40

Ja dames, laten we even ontopic blijven.

Daf is gewoon de repainter van die paarden en daarmee zijn we uitgepraat ;)
Einde discussie dus!

Mijn shire met opstaande manen is helaas vandaag niet aangekomen.
Het post verkeer heeft zo'n vertraging!

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:41

daf3 schreef:
Nou bij mij is dat niet zo! Ik wordt echt zo kwaad van dit soort dingen! Ze wil gewoon dat iedereen mij een bedrieger vind! Terwijl ik zelf al dat werk erin heb gestoken! En dan ook nog praatjes maken dat je dat ergens gezien hebt. Wat ben jij zielig zeg :( :( :(

Ho dame!!! Hier ga je echt te ver!
Heb ik niet gezegt dat ik het fout kan hebben?
Heb ik niet gezegt dat ik het erg vreemd vind?

Ja ik heb idd die repaints op Ebay zien staan. Wel een andere foto, maar ze leken er heeel erg op!
Kan natuurlijk ook zijn dat jij bent nagedaan!
Als ik het fout heb geef ik dat absoluut toe! No problem!!

Zijn ze echt van jou, dan bravo!!! Super mooi zoals ik ook eerder al aangaf!
Echt hoor meis, draag jou geen kwaad hart toe!
Vind het van jou alleen niet netjes om hier te roepen dat ik mensen ophits tegen jou en om mij zielig te noemen! Kan volgende keer ook gewoon even wat minder, tenslotte ben ik ook niet gaan schelden!!

Goed, dit is voor mij weer klaar! Verder over Schleich!
Ik kreeg per mail de vraag of ik iemand wilde helpen met haar repaint.
Ze liep namelijk vast op de aftekeningen. Ik ben bezig met een repaint op de Dartmoor merrie mold en deze wilde ik een snebje en wit voetje geven. Heb dus een tutoral gemaakt.
Ga hem zo uploaden naar YT. Ook weer nieuw materiaal binnen gehad dus kan verder met de deken voor Ozette.

Annick: heb je foto's van je paardjes met mijn dekentjes? Ben heel benieuwd hoe ze staan (zeker bij Jupiter!!).

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:43

vind wel dat shetteoret gelijk heeft hoor!

Balen sanneleoni ! post komt idd later aan...

meiden, laten we naar on-topic okeej ? zoals sanne al zei, einde discussie!

ben super benieuwd naar de deken shettepret, blauw en roze , hihi ! :D.

daf88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:46

Shettepret schreef:
daf3 schreef:
Nou bij mij is dat niet zo! Ik wordt echt zo kwaad van dit soort dingen! Ze wil gewoon dat iedereen mij een bedrieger vind! Terwijl ik zelf al dat werk erin heb gestoken! En dan ook nog praatjes maken dat je dat ergens gezien hebt. Wat ben jij zielig zeg :( :( :(

Ho dame!!! Hier ga je echt te ver!
Heb ik niet gezegt dat ik het fout kan hebben?
Heb ik niet gezegt dat ik het erg vreemd vind?

Ja ik heb idd die repaints op Ebay zien staan. Wel een andere foto, maar ze leken er heeel erg op!
Kan natuurlijk ook zijn dat jij bent nagedaan!
Als ik het fout heb geef ik dat absoluut toe! No problem!!

Zijn ze echt van jou, dan bravo!!! Super mooi zoals ik ook eerder al aangaf!
Echt hoor meis, draag jou geen kwaad hart toe!
Vind het van jou alleen niet netjes om hier te roepen dat ik mensen ophits tegen jou en om mij zielig te noemen! Kan volgende keer ook gewoon even wat minder, tenslotte ben ik ook niet gaan schelden!!

Goed, dit is voor mij weer klaar! Verder over Schleich!
Ik kreeg per mail de vraag of ik iemand wilde helpen met haar repaint.
Ze liep namelijk vast op de aftekeningen. Ik ben bezig met een repaint op de Dartmoor merrie mold en deze wilde ik een snebje en wit voetje geven. Heb dus een tutoral gemaakt.
Ga hem zo uploaden naar YT. Ook weer nieuw materiaal binnen gehad dus kan verder met de deken voor Ozette.

Annick: heb je foto's van je paardjes met mijn dekentjes? Ben heel benieuwd hoe ze staan (zeker bij Jupiter!!).

Het spijt met het spijt me het spijt me het spijt me......... ga maar door. Ik was idd veel te ver gegaan. Kon ik alles nog maar terug spoelen. Ik was heel erg shagie. Had amper geslapen en ook nog dit...... Ik ben gewoon een brutaalaapje |( |( |( %) %) . Het spijt me! Sorry. Ik vond het alleen niet zo leuk, want ik had er heel veel werk in gestoken en iedereen denkt nu dat ik een bedrieger bent. Het spijt me! Je haat me nu vast hé? Y;(

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:47

Hee, is Jupiter niet een repaint van mij?
Ben zeer benieuwd hoe jouw deken daarop staat Elena :D

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:51

Hihi, Daf zo is wel goed hoor!! := Ik haat je helemaal niet, maar het was wel erg brutaal ja!!
Zand erover van beide kanten!! :j

@ Sanne: Ja, Annick vertelde idd dat Jupiter bij jou vandaan kwam! Vind hem erg leuk geworden. <3
Vind de rijpony sowieso een leuk model, maar deze kleur staat geweldig!!
Ben dus iid ook erg benieuwd hoe de deken op hem staat!

daf88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:52

ozette88 schreef:
vind wel dat shetteoret gelijk heeft hoor!

Balen sanneleoni ! post komt idd later aan...

meiden, laten we naar on-topic okeej ? zoals sanne al zei, einde discussie!

ben super benieuwd naar de deken shettepret, blauw en roze , hihi ! :D.

'

Ja je hebt helemaal gelijk. Ik was een beetje uit de bocht geschoten. Sorry sorry sorry Y;( Y;( |( Zand erover. oh.... hoe kan ik het ooit nou goed maken %)
Laatst bijgewerkt door daf88 op 09-02-12 19:55, in het totaal 2 keer bewerkt

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:52

@ Shettepret ;

Jaaa, ik heb er zeker foto's van *D :

Afbeelding
Afbeelding

Moooiii he? Vooral op Jupiter <3 Op de rest ook natuurlijk, maar Jupiter is mn grote trots :) Eigenlijk zijn al deze 3 paardjes mijn trotsen :)

Jupiter en Mohombi(die met de groene deken) zijn gerepainted door Sanne en Apache door Pip :)

En, ik heb nátuurlijk nog veeeel meer Mohombi, Jupiter en Apache foto's! Voor de liefhebbers die hyves hebben, hieronder de linkjes van de 'eigenaren' van deze hynders :o :

http://www.venuspupito.hyves.nl - Mohombi
http://www.fennekelovejupiter.hyves.nl - Jupiter (natuurlijk :o)
http://www.lekicha.hyves.nl - Apache
Laatst bijgewerkt door annickx op 09-02-12 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:56

Zijn gok ik niet meer te redden. Zonde, het dekje van leer zit helemaal onder de lijm

daf88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:56

prachtige paardjes! Kompliment voor Sanne :D Ook hele mooie dekentjes shettepret

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 20:02

Ik vind die pinto erg leuk, de repaint! Ik vind zelf de deken van Jupiter ooik het mooiste, maar dat komt omdat ik paars zo'n mooie kleur vindxD

daf3, ik snap ook helemaal dat JIJ die repaint hebt gemaakt dus inderdaad zand erover.

Paardengek0, wat zonde van al je werk! ( of was het niet heel veel werk? ik weet het niet :? )

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 20:06

Ze staan heel erg leuk Annick! Jupiter is echt mega schattig met dat paars!! Goed gekozen kleur!!
Mohombi en Apache zijn ook leuk!!

Algemene mededeling:
Daf en ik hebben het er via pb over, we vergeven elkaar en zand erover!
Laten we weer gezellig verder gaan!! +:)+

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 20:07

Heb ik deze repaint dan niet met jullie gedeeld?
''Jupiter'' heb ik nog niet laten zien, maar ''Mohombi'' dacht ik wel.

Beide zijn trouwens in het bezit van Annick.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door SanneLeoni op 09-02-12 20:27, in het totaal 2 keer bewerkt

daf88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 20:09

Ja klopt, hem ken ik van de site. Hij is echt zooooo mooi <3 <3 Ik wil echt heel graag eens bij jou laten repainten! @shettepret: klopt! zand erover. Alhoewel ik mezelf niet kan vergeven :o
Laatst bijgewerkt door daf88 op 09-02-12 20:10, in het totaal 1 keer bewerkt

annickx

Aaaa mohombi mijn poepieeee <3 Ik ga zeker weten nog es een keer een repaint bij jou laten maken van een google plaatje :o

Rosan2001

Goed idee Shettepret! Nou maar weer even over schleich praten hé?!

Nou, meteen iets over mijn dekensxD
Ik heb dus gisteren die dekens gemaakt ik ben alleen vergeten betere foto's te maken.... De deken is nu geworden van de pinto merrie want daarbij paste ie h-e-l-e-m-a-a-l goed. Bij de andre paste ie
h-e-l-e-m-a- goed. dus net niet helemaal. Computer heeft een inbreker!! gevonden dus ik heb snel alles afgesloten, ik hoop niet dat ie iets van mijn schleich foto's steelt! :(

daf88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 20:13

@ anniekx: Zou je misschien een foto van mohobiel willen maken van de andere kant? ben daar erg benieud naar. Het hoeft niet als het te veel werk is hoor ;)

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 20:16

Hij hete toch Mohombie? Gelukkig, goed nieuws het was geen inbreker! Ikke blij, computer leeft nog! Jammer dat de sneeuw aan het smelten is, ik ha graag nog een sneeuwrit willen doen! Bij mij achter op het kanaal hebben stomme mensjes de sluis opengedraaid en nu kan je niet meer schaatsen en nu kan ik dus ook niet meer foto's van schleich maken op het ijs dat wou ik zo graag maar het kan niet als ik er zelf niet op kan staan...

daf88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 20:20

Hihi ja, typfoutje. Gelukkig! Je computer leeft nog! Hahah! Jammer van het ijs. Foto's zijn daar altijd leuk

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 20:21

@ daf

Natuurlijk heb ik ook foto's van Mohombi en niet mohobil ;P van de andere kant (in de bak van schleichvriendinnen)

Afbeelding

(nog ff een andere leuke fotooo)
Afbeelding

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 20:23

Leuke foto's van 'mohombie' < vind het zo leuk klinken! :D :D