Wat jammer zeg Paardengek0, is het erg beschadigd? is het nog een beetje te fixen? ik heb al jaren een verslaving aan alles dat middeleeuws, of middeleeuwse fantasy is, dus ik zou hem toch wel graag willen zien als je hem ooit nog af krijgt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Telpeva schreef:Denk dat we er gewoon vanuit kunnen gaan dat Daf de schilder is van die repaints
Wat jammer zeg Paardengek0, is het erg beschadigd? is het nog een beetje te fixen? ik heb al jaren een verslaving aan alles dat middeleeuws, of middeleeuwse fantasy is, dus ik zou hem toch wel graag willen zien als je hem ooit nog af krijgt
daf3 schreef:Nou bij mij is dat niet zo! Ik wordt echt zo kwaad van dit soort dingen! Ze wil gewoon dat iedereen mij een bedrieger vind! Terwijl ik zelf al dat werk erin heb gestoken! En dan ook nog praatjes maken dat je dat ergens gezien hebt. Wat ben jij zielig zeg![]()
![]()
Shettepret schreef:daf3 schreef:Nou bij mij is dat niet zo! Ik wordt echt zo kwaad van dit soort dingen! Ze wil gewoon dat iedereen mij een bedrieger vind! Terwijl ik zelf al dat werk erin heb gestoken! En dan ook nog praatjes maken dat je dat ergens gezien hebt. Wat ben jij zielig zeg![]()
![]()
Ho dame!!! Hier ga je echt te ver!
Heb ik niet gezegt dat ik het fout kan hebben?
Heb ik niet gezegt dat ik het erg vreemd vind?
Ja ik heb idd die repaints op Ebay zien staan. Wel een andere foto, maar ze leken er heeel erg op!
Kan natuurlijk ook zijn dat jij bent nagedaan!
Als ik het fout heb geef ik dat absoluut toe! No problem!!
Zijn ze echt van jou, dan bravo!!! Super mooi zoals ik ook eerder al aangaf!
Echt hoor meis, draag jou geen kwaad hart toe!
Vind het van jou alleen niet netjes om hier te roepen dat ik mensen ophits tegen jou en om mij zielig te noemen! Kan volgende keer ook gewoon even wat minder, tenslotte ben ik ook niet gaan schelden!!
Goed, dit is voor mij weer klaar! Verder over Schleich!
Ik kreeg per mail de vraag of ik iemand wilde helpen met haar repaint.
Ze liep namelijk vast op de aftekeningen. Ik ben bezig met een repaint op de Dartmoor merrie mold en deze wilde ik een snebje en wit voetje geven. Heb dus een tutoral gemaakt.
Ga hem zo uploaden naar YT. Ook weer nieuw materiaal binnen gehad dus kan verder met de deken voor Ozette.
Annick: heb je foto's van je paardjes met mijn dekentjes? Ben heel benieuwd hoe ze staan (zeker bij Jupiter!!).
ozette88 schreef:vind wel dat shetteoret gelijk heeft hoor!
Balen sanneleoni ! post komt idd later aan...
meiden, laten we naar on-topic okeej ? zoals sanne al zei, einde discussie!
ben super benieuwd naar de deken shettepret, blauw en roze , hihi !.