Kan iemand me iets uitlegge over die 25 nuttige berichten ?
carmen99
Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-11 17:56
stephanie, dit hoort hier niet bij ''Help'' bovenin, kan je info vinden
wow, super mooi pip!! hoe heb je die appeltje zo mooi gemaakt?
_Marell
Geplaatst: 17-12-11 18:07
@pip: Little? Maar mooie appeltjes ook een mooie locatie.
Trouwens voor diegene die vroegen welke paardjes ik heb gekocht laatst: Lippizaner ruin, fallabella veulen en (volgensmij?) De knapstrupper hengst / ruin....
ozette, ik heb vilt lapjes en zo'n heel gaaf decoratie netje achtig iets gekocht voor sjabrakjes. Ik heb er al 1 gemaakt. Een rood dekje met dat zilveren netje eroverheen. Ziet er wel gaaf uit. Verder heb ik nog ringetjes en tangetjes en zo gemaakt.
Wat zag je vandaag bij de Xenos? Vilt? Voor 6 euro? Bij zo'n hobbywinkel was het E 0.75 per lapje Of bedoelde je geen vilt? Bij ons bij de Action hadden ze geen vilt...
Hoeveel materiaal had je voor die 6 euro fleece? Als het maar een (klein) lapje is dan is het misschien een idee om ipv een lap fleexe voor 6 euro, een goedkope fleece trui of sjaaltje ergens vandaan te halen uit een kledingwinkel, heb je nog kans op een leuk patroontje op de stof ook Wat wil je gaan maken ervan?
Ik ben vandaag begonnen met het maken/ontwerpen van een engels dressuurzadeltje voor Schleich, foto's heb ik nog niet maar de kleur wordt bruin met (nep-)goud ijzerwerk.