carmen feli met je ijslander. Net ff bij de 2e handbeurs geweest stonden maar 2 schleipaardjes shire hengst en haflinger merrie maar die ware 7,50 ps vond beetje duur zeker voor de haflinger. Ook heb ik das klei gehaald en ben nu aan experimenteren op mijn twh.
Peacehorses, jij bent inderdaad lang niet online geweest ! En hoe gaat het trouwens met je mustang, die vleugels enzo die je gemaakt had?
pip12
Geplaatst: 08-10-11 08:58
ik heb nu de shire hengst klaar staan voor een project. ik wil zijn staart verlengen en hij had een oor minder, die heb ik er al opgezet. misschien ga ik de manen ook nog langermaken, maar dat weet ik nog niet.
ik denk dat ik hem zwart wil met witte sokjes maak, zoals de shire merrie. maar als iemand nog een mooi en leuk idee heeft, dan wil ik dat ook wel proberen.
@ peacehorse, ja hoe gaat 't met je veugels!! hij was erg mooi, hopelijk heb je 'm afgemaakt!
ja, ze zijn wel duur, maar dat vond ik vooral in het begin. nu ben ik wat ouder, krijg meer zakgeld en kan ik dus vaker een paardje of wat anders kopen.
Breyer vind ik echt té duur, hoewel ik er 1 heel graag wil (zo'n wheater girl en dan de grijs gevlekte) In het begin heb ik er echt voor gespaard, als ik dan weer wat zakgeld had, dan ging ik naar de intertoys en kocht ik er 1 en zo verder. eigenlijk de lol van het verzamelen.
Naborah
Geplaatst: 08-10-11 14:42
Ik heb contact met een Duitste verkoopster die deze: Wel uit de verpakking maar volgens mij in goede staat. Waren hier nog mensen die hem heel graag wilde?
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 08-10-11 14:45
Als je zelf geen of weinig geld te besteden hebt, zijn speelgoed en 'nutteloze' verzamelobjecten inderdaad duur. Gelukkig komen sinterklaas en kerst er aan, misschien dat je Schleich als cadeau daarvoor kan vragen?
Wat vind je zelf van de prijzen Anikailove?
Ik heb geen interesse momenteel om nieuwe dingen te kopen momenteel Naborah, ben weer even aan het sparen.
Zo heeft ook even geduurd voordat ik me hier meldde Maargoed,... weer wat erbij in mijn verzameling en net bij de bouwmarkt nieuwe planken gehaald en dragers. Kan ik alles weer uit de grote doos gaan halen als het bevestigd is want ik had geen ruimte meer
ik heb alle elfen met paarden en heel veel losse paarden haha ben een beetje verslaafd ik heb laninthe en heylo ook gemaakt in schleich vorm erg leuk is dat!! Rosie moet ik ook nog een keer maken
Cyntje
Geplaatst: 08-10-11 18:09
Telpeva schreef:
Ga je een soort plankje aan de muur maken voor je verzameling Cyntje? ben benieuwd!
Ik had 4 hele kleine plankjes waar ik alles hutjemutje opgepropt had. Nu heb ik 3 grotere planken
@ roosje, jaloerssss ik wil hem ook nog!!! @ PBL oh wat lijkt hij goed zeg!!! super mooi!! die wagen heb ik op internet opgezocht, daar kost hij €42 euro en een paar cent, dat wordt mij toch echt te veel ik wil ook nog Satchmo en eigenlijk nog te veel om op te noemen, maarja. ik kan ook niet alles kopen kan helaas niet echt verder aan m'n repaints ik heb proefwerk week en daarna ga ik op cultuurreis heeft iemand nog een leuke repaint af?
ook leuk!! als pauzes tussen 't leren ben/ga ik prusten met klei om de staart van m'n shire hengst te verlengen. oor heb ik dus al gedaan en ik ben ook nog aan 't brainstormen voor een leuke kleur....
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 08-10-11 19:33
Hier helaas ook nog niks af, de Irish Cob werkt niet zo goed mee! heb gisteren de benen gedaan en er zitten nu alweer beschadigingen op, zucht.. als ik dat paard NOG een keer helemaal overnieuw moet doen dan..dan.. grr!
Het is gewoon mijn eigen schuld hoor dat hij steeds overnieuw moet, ben vaak te ongeduldig en dan voila, dan schiet je uit en dan heb je verf overal en nergens op je model zitten wat niet echt de bedoeling was