Inderdaad, niet twijfelen! Past prima. Power1997: Past ook, maar ze moet niet heel veel meer groeien.
Indra_S
Geplaatst: 14-02-11 08:06
power1997 : Past! Maar idd als ze gaat groeien(wat waarschijnlijk ook gaat gebeuren) past het denk ik al gauw niet meer, maar zolang past het nog super. xMonsterr : Past super
Laura_x_
Geplaatst: 14-02-11 16:36
Laatste 2 passen.
Na maanden van alleen beoordelen waag ik hier ook een poging. Ik ga waarschijnlijk deze week bij een (toekomstige) pony kijken. Een haflinger, D pony. Ik ben 1.70-1.73 m lang en heb een redelijk normaal postuur (iets te licht qua gewicht). Ik heb (nog) geen foto, maar als dit doorgaat zal die hier sowieso gepost worden. Even een toelichting: Het hoeft niet mooi te zijn voor het plaatje. Ik zal vooral recreatief (buiten) gaan rijden en af en toe een lesje om de dressuurbasis goed te houden. Ik ben niet van plan om fanatiek wedstrijd te gaan rijden, mischien een keertje een onderlinge maar daar blijft het ook bij. Ik hou totaal niet van grote pony's/paarden. Ik heb ruim een jaar terug een grote E gehad, maar die vond ik eigenlijk al te groot voor de doelen die ik had (buitenrijden vooral). Ik wil gewoon een maatje voor het leven waar ik lekker mee door het bos kan hobbelen.
Zijn er mensen die vergelijkbare fotos hebben? (Mensen met haflingers)