ja zal ik zeker doen. heb de 3 modellen en een merrie met veulen af. en ook bijna nog een merrie en een hengst ( die heel mooi wordt, al zeg ik t zelf ) en twee waar ik nog aan moet beginnen
welk westernset bedoel je? Die cowboy en zadel die je op paard kunt zetten, die cowboy met lasso of het reiningpaard in slidingstop?
Ik heb de middelste wel maar niet voor verkoop en laatste wordt binnenkort een keer aangeschaft dan heb ik de setjes compleet. Eerste vind ik niet interessant.
Ik wil nog zo graag de *denk* dressuur 'ring' / gewoon de bak met letters hebben.. Maar kan hem niet goed meer vinden. De winkel waar ik altijd koop heeft meerdere bestellingen niet (compleet) ontvangen
Voor zover ik weet wordt de slindingset (laatste foto) alleen met paard verkocht. Het is immers een set. Die met het lasso weet ik niet zeker, maar volgens mij ook compleet. En die tweede foto is idd alleen de cowboy met zn spullen en de paarden apart.
Kom die slidingstopset vrijwel nooit op mp tegen, maar misschien wel op andere sites. dat weet ik niet.
AllstarLove
Geplaatst: 12-12-10 15:53
Weet iemand waar je de huifkar kunt kopen? Kan hem maar niet vinden!
Marijke_1995
Geplaatst: 12-12-10 19:12
Rianne12 schreef:
Weet iemand waar je de huifkar kunt kopen? Kan hem maar niet vinden!