Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

eclair98

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 20:28

Haha, als kleine ik erachter zou komen dat grote ik het ooit weg zou doen, werd kleine ik woedend :')

spooky_naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 17:32

hallo,
ik kom gezellig meepraten met jullie

Schleichtati

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 19:28

zo rustig hier :# :#

avalonnancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-17 19:59

Schleichtati schreef:
zo rustig hier :# :#

Ja inderdaad, ik heb het achter de schermen nog steeds druk met bestellingen. Superleuk hoor dat wel maar weinig vernieuwends, geen tijd voor gehad nog.

ManonvanEs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 19:42

Hoi hoi,
Normaal gesproken zit ik niet op dit topic, maar ik had een vraagje :)
Ik ben van plan om ook de exclusive Müller paarden te gaan sparen. Mijn vraag is alleen of iemand een stad in Duitsland weet waar ze zeker de exclusive paarden hebben, zou zonde zijn als ik helemaal na Duitsland kar voor nop :)

Groetjes

spooky_naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 20:28

ManonvanEs schreef:
Hoi hoi,
Ik ben van plan om ook de exclusive Müller paarden te gaan sparen. Mijn vraag is alleen of iemand een stad in Duitsland weet waar ze zeker de exclusive paarden hebben, zou zonde zijn als ik helemaal na Duitsland kar voor nop :)

Groetjes

heey ik heb echt geen idee maar je kan ze toch ook op marktplaats kopen?

ManonvanEs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 00:20

spooky_naomi schreef:
ManonvanEs schreef:
Hoi hoi,

Groetjes

heey ik heb echt geen idee maar je kan ze toch ook op marktplaats kopen?

Ik vind het idee leuker om ze in een winkel zelf te kopen, + het feit dat je niet iedereen kan vertrouwen op marktplaats en ze daar bijna het dubbele vragen per dier..
Voor dat geld rij ik liever na Duitsland (woon maar 1.5 uurtje vanaf) maar wel als ik weet waar ze zeker weten te krijgen zijn :')

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 01:29

De mullers van voorgaande jaren zul je niet snel meer in de winkels vinden.
Afgelopen jaar (2016) heeft Muller geen specials uitgebracht helaas.
Dus denk dat je voorlopig toch aan marktplaats/eBay oid vast zit...

ManonvanEs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 08:28

lideli schreef:
De mullers van voorgaande jaren zul je niet snel meer in de winkels vinden.
Afgelopen jaar (2016) heeft Muller geen specials uitgebracht helaas.
Dus denk dat je voorlopig toch aan marktplaats/eBay oid vast zit...

Gaat mij er meer om waar ze te krijgen vallen, blijkbaar kan niemand mij helpen zelfs spaarders met meer dan 500 exemplaren:') die zelf allemaal Muller hebben, + ik vind het wel leuk om in een andere winkel te kijken dan bij mij thuis in de buurt

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 09:00

Müller is toch die drogist? Nou daar dus :+

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 11:22

Ja precies wat eclair98 zegt; Bij de drogist Müller op het moment dat ze uitgebracht worden. Maar zoals ik al eerder zei zijn er dus op dit moment geen exclusieve paarden daar te verkrijgen...

ManonvanEs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 11:54

Niet alle winkels van Müller hebben speelgoed, en degene die het wel hebben staat nergens of ze ook Schleich verkopen.

Rocco_Love12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 22:16

Op dit moment zijn er geen mullers maar het kan zijn dat je de modellen van 2015 kan vinden. Je kan kijken op hun website kijken waar er winkels zijn en de winkels moeten een speelgoed afdeling hebben en anders rij je voor nop.https://www.mueller.de/filialwelt/filialfinder.html

ManonvanEs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 23:17

Rocco_Love12 schreef:
Op dit moment zijn er geen mullers maar het kan zijn dat je de modellen van 2015 kan vinden. Je kan kijken op hun website kijken waar er winkels zijn en de winkels moeten een speelgoed afdeling hebben en anders rij je voor nop.https://www.mueller.de/filialwelt/filialfinder.html

Dit wist ik al,
Maar goed ik heb al een plaats, dat is het enige wat ik vroeg. :roll:

Rocco_Love12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 23:57

Goh vind je die smiley nou toepasselijk? Volgens mij heb ik altijd nog meer dan 500 exemplaren plus alle mullers nog altijd in de kast staan plus het overige spul. Alles bij elkaar 15 vitrine kasten vol nog steeds :+ maar als je nog modellen moet van 2014 en 2015 weet ik die nog wel in een winkel te staan in de grensgebied noord nederland.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 12:11

ManonvanEs schreef:
Rocco_Love12 schreef:

Dit wist ik al,
Maar goed ik heb al een plaats, dat is het enige wat ik vroeg. :roll:

Zo. Je kan ook zelf googlen :')

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 13:06

JoycexEnya schreef:
Dat komt omdat ik deze als body kocht waarbij het model ongelijke dingen heeft. En het is pastel en dat kan je niet verdunnen met water ;)

Je wilt tips, ga er dan niet telkens tegen in. Ik zou dan andere verf kopen.
Dunner zou het echt mooier zijn.

drenterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 07:31

Hoi allemaal! :)

Ik kom hier even voor een indicatie.
Het zit namelijk zo. Ik heb besloten mijn gehele schleichpaardencollectie weg te doen. De collectie bestaat uit +60 paarden, waarvan ik er ook nog een boel van vóór 2000 heb. Verder heb ik nog een boel Schleich ruiters, een tereinauto + trailer, een aantal andere dieren, 2 belvillepoppetjes en een aantal accessoires. Het is mijn bedoeling alles in één hap te verkopen denk ik.
Echter heb ik al een hele poos niets meer met de items gedaan en kan ik er niet zo goed een waarde bij plaatsen. Ik heb geen idee wat ik er voor kan vragen. Ik wil niet teveel vragen, maar natuurlijk wel krijgen wat het waard is.
Ik vond op marktplaats deze verzameling, die soortgelijk is aan de mijne. Echter heb ik denk ik nog iets meer en ook heb ik nog meer naast alleen paarden. Hier is dik €200 op geboden, is dit niet erg veel?
https://www.marktplaats.nl/a/verzamelen ... e=lr&pos=8

Ik dacht, misschien kan een van jullie een indicatie maken van wat ik er ongeveer voor zou kunnen vragen, ik denk dat jullie er meer verstand van hebben! Alvast heel erg bedankt als iemand mij wilt helpen!

Groetjes,
Christel.

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 07:36

sardientje schreef:
JoycexEnya schreef:
Dat komt omdat ik deze als body kocht waarbij het model ongelijke dingen heeft. En het is pastel en dat kan je niet verdunnen met water ;)

Je wilt tips, ga er dan niet telkens tegen in. Ik zou dan andere verf kopen.
Dunner zou het echt mooier zijn.

Ik zet alleen dat die niet dunner kan door hoe ik het model kreeg!

Rocco_Love12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 12:38

drenterxx schreef:
Hoi allemaal! :)

Ik kom hier even voor een indicatie.
Het zit namelijk zo. Ik heb besloten mijn gehele schleichpaardencollectie weg te doen. De collectie bestaat uit +60 paarden, waarvan ik er ook nog een boel van vóór 2000 heb. Verder heb ik nog een boel Schleich ruiters, een tereinauto + trailer, een aantal andere dieren, 2 belvillepoppetjes en een aantal accessoires. Het is mijn bedoeling alles in één hap te verkopen denk ik.
Echter heb ik al een hele poos niets meer met de items gedaan en kan ik er niet zo goed een waarde bij plaatsen. Ik heb geen idee wat ik er voor kan vragen. Ik wil niet teveel vragen, maar natuurlijk wel krijgen wat het waard is.
Ik vond op marktplaats deze verzameling, die soortgelijk is aan de mijne. Echter heb ik denk ik nog iets meer en ook heb ik nog meer naast alleen paarden. Hier is dik €200 op geboden, is dit niet erg veel?
https://www.marktplaats.nl/a/verzamelen ... e=lr&pos=8

Ik dacht, misschien kan een van jullie een indicatie maken van wat ik er ongeveer voor zou kunnen vragen, ik denk dat jullie er meer verstand van hebben! Alvast heel erg bedankt als iemand mij wilt helpen!

Groetjes,
Christel.

Heb je een foto van jou verzameling? En hoe is de staat? Bespeeld of nooit mee gespeeld.

200 euro voor 50 paarden met oudere items vind ik zelf veel te weinig.

Sunsetlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 10:39

Hey allemaal!
Ik heb de laatste tijd wat nieuwe dingetjes gemaakt en het leek mij leuk om dat aan jullie te laten zien. Tips zijn welkom :P .
Als eerste heb ik een repaint gemaakt en hij is nagemaakt van het paard Totilas van Edward Gal <3
Afbeelding

Afbeelding

Dan heb ik nog een repaint een tijdje geleden gemaakt:

Afbeelding

Afbeelding

Ook heb ik nog wat tuig gemaakt:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En als laatste heb ik nog deze paddock en stal gemaakt:

Afbeelding
Afbeelding
Sorry voor de fotospam :')
Hebben jullie tips?

Equinssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 11:30

Hier ook wat foto's gemaakt :)!
-sorry alvast voor fotospam-

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Deze foto vind ik echt goed gelukt :) :
Afbeelding
Afbeelding

Ik spaar vooral de arabier van schleich haha, heb ik er nu zo'n 35-40 :=

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 11:43

Leuke foto's. Ik doe niks meer met schleich geen tijd meer voor.

xNadia100

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 11:54

ik heb ook shleich maar laatste tijd doe ik er veel minder mee nu is het een deel van decoratie eigelijk in mijn kamer ik speel er veel minder mee omdat ik nu naar het voortgezetonderwijs ga ik heb van wijn kisten zelf stallen gemaakt ze zijn wel prof. ik heb iets van 10 paarden 1 met eigen uitrusting en baasje. (het witten paard met het blauwen tuig en een meisje als baasje die kan zitten) /3 *\o/*ik heb ook 1 ezeltje genaamd Cabalio :+:

Leviosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 14:34

Beide heel leuk gemaakt! Fotospam vind ik helemaal niet erg!
Ik vind vooral de paddock erg leuk! Oog van Totilas ziet er een beetje blind/nietsziend uit.