Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ManonvanEs schreef:Hoi hoi,
Normaal gesproken zit ik niet op dit topic, maar ik had een vraagje
Ik ben van plan om ook de exclusive Müller paarden te gaan sparen. Mijn vraag is alleen of iemand een stad in Duitsland weet waar ze zeker de exclusive paarden hebben, zou zonde zijn als ik helemaal na Duitsland kar voor nop
Groetjes
spooky_naomi schreef:ManonvanEs schreef:Hoi hoi,
Normaal gesproken zit ik niet op dit topic, maar ik had een vraagje
Ik ben van plan om ook de exclusive Müller paarden te gaan sparen. Mijn vraag is alleen of iemand een stad in Duitsland weet waar ze zeker de exclusive paarden hebben, zou zonde zijn als ik helemaal na Duitsland kar voor nop
Groetjes
heey ik heb echt geen idee maar je kan ze toch ook op marktplaats kopen?
lideli schreef:De mullers van voorgaande jaren zul je niet snel meer in de winkels vinden.
Afgelopen jaar (2016) heeft Muller geen specials uitgebracht helaas.
Dus denk dat je voorlopig toch aan marktplaats/eBay oid vast zit...
Rocco_Love12 schreef:Op dit moment zijn er geen mullers maar het kan zijn dat je de modellen van 2015 kan vinden. Je kan kijken op hun website kijken waar er winkels zijn en de winkels moeten een speelgoed afdeling hebben en anders rij je voor nop.https://www.mueller.de/filialwelt/filialfinder.html
ManonvanEs schreef:Rocco_Love12 schreef:Op dit moment zijn er geen mullers maar het kan zijn dat je de modellen van 2015 kan vinden. Je kan kijken op hun website kijken waar er winkels zijn en de winkels moeten een speelgoed afdeling hebben en anders rij je voor nop.https://www.mueller.de/filialwelt/filialfinder.html
Dit wist ik al,
Maar goed ik heb al een plaats, dat is het enige wat ik vroeg.
sardientje schreef:JoycexEnya schreef:Dat komt omdat ik deze als body kocht waarbij het model ongelijke dingen heeft. En het is pastel en dat kan je niet verdunnen met water
Je wilt tips, ga er dan niet telkens tegen in. Ik zou dan andere verf kopen.
Dunner zou het echt mooier zijn.
drenterxx schreef:Hoi allemaal!![]()
Ik kom hier even voor een indicatie.
Het zit namelijk zo. Ik heb besloten mijn gehele schleichpaardencollectie weg te doen. De collectie bestaat uit +60 paarden, waarvan ik er ook nog een boel van vóór 2000 heb. Verder heb ik nog een boel Schleich ruiters, een tereinauto + trailer, een aantal andere dieren, 2 belvillepoppetjes en een aantal accessoires. Het is mijn bedoeling alles in één hap te verkopen denk ik.
Echter heb ik al een hele poos niets meer met de items gedaan en kan ik er niet zo goed een waarde bij plaatsen. Ik heb geen idee wat ik er voor kan vragen. Ik wil niet teveel vragen, maar natuurlijk wel krijgen wat het waard is.
Ik vond op marktplaats deze verzameling, die soortgelijk is aan de mijne. Echter heb ik denk ik nog iets meer en ook heb ik nog meer naast alleen paarden. Hier is dik €200 op geboden, is dit niet erg veel?
https://www.marktplaats.nl/a/verzamelen ... e=lr&pos=8
Ik dacht, misschien kan een van jullie een indicatie maken van wat ik er ongeveer voor zou kunnen vragen, ik denk dat jullie er meer verstand van hebben! Alvast heel erg bedankt als iemand mij wilt helpen!
Groetjes,
Christel.