Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BloemBloem schreef:Gisteren hebben wij onze dochter dolgelukkig kunnen maken![]()
!!!!
[ [url=m/ex0aUw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BhDvVE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OwQQox.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze is nu nog op zoek naar leuke ROZE![]()
spulletjes voor haar
paarden, maakt iemand hier ook op bestelling?
Sunsetlover schreef:xknurrie schreef:Nog een paar foto's van mijn tuig dan![]()
Ik maak alles zelf, ik begin gewoon met een stuk ijzerdraad en lap leer. De strookjes etc knip ik zelf. Als er nog vragen zijn dan hoor ik die graag![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hey ik had een vraagje: Hoe knip jij je leer zo recht, heb je hier een speciale methode voor of knip je gewoon zonder hulpmiddel of iets? Je tuig is echt heeeeeel mooi
SchleichSief schreef:Ik ben vanavond aan een projectje begonnen
Ben zelf erg blij met het eind resultaat
Het is namelijk een stalsetje voor mijn IJslander merrie (oude) in de IJslandse vlag!
Er komt ook nog een vervolg op maar dat is nog ff een geheim☺️[ [url=m/w5TLDF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nathas schreef:Dat IJslander setje en shirtje lijken heel veel op de spullen van palmbier. Weet je zeker dat je het zelf gemaakt hebt en niet bij haar gekocht ?
JoycexEnya schreef:Welkom ik ben heel benieuwd naar je stallen enzo. Wil ook graag nog stallen van hout maken maar komt er niet van. En dan echt een stal te maken met zelfde zeg maar. Of de manege waar ik vroeger reed namaken
_Ilsee_ schreef:Wauw leuke repaints hierboven! Ik las altijd een beetje stiekem mee haha. Ben er nu wel serieus overna aan het denken om mijn hele set te verkopen aangezien ik er gewoon geen plek meer voor heb. Maar iets in mij vind het toch wel heel jammer als ik het echt weg ga doen haha.