Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

eclair98

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 12:52

In mijn ogen is hij te oranje/te donker :o

SES

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 00:48

heey, lang geleden.

Zijn er mensen die ervaring hebben met de verkoper op marktplaats genaamd schleich shop??
ze bied nette paardjes aan tegen lage prijzen dus heb er wat besteld maar nog niets binnen en hoor niks meer :(

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 08:29

eclair98 schreef:
In mijn ogen is hij te oranje/te donker :o

Dat lijkt alleen maar op de foto ;) in het echt is die bruiner.

xknurrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 15:57

BloemBloem schreef:
Gisteren hebben wij onze dochter dolgelukkig kunnen maken :D <3 !!!!

[ [url=m/ex0aUw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BhDvVE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OwQQox.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ze is nu nog op zoek naar leuke ROZE ;) :+ spulletjes voor haar
paarden, maakt iemand hier ook op bestelling?

Wat een ontzettend leuke foto's!!! Zo leuk om uw dochter zo blij te zien!
Ik maak spulletjes voor paarden. In alle kleuren! Zelfs meerdere soorten roze! :P

Vanwege de leeftijd van uw dochter raad ik aan (als u ergens tuig gaat bestellen) om het meest simpele tuig voor haar te bestellen. Namelijk gewoon een normaal zadel, en normaal hoofdstel bijvoorbeeld. Dus geen vrijetijdszadel of mexicaans hoofdstel, dat is zo'n gepriegel! }:0

xknurrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 15:59

Sunsetlover schreef:
xknurrie schreef:
Nog een paar foto's van mijn tuig dan :P

Ik maak alles zelf, ik begin gewoon met een stuk ijzerdraad en lap leer. De strookjes etc knip ik zelf. Als er nog vragen zijn dan hoor ik die graag *\o/*

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Hey ik had een vraagje: Hoe knip jij je leer zo recht, heb je hier een speciale methode voor of knip je gewoon zonder hulpmiddel of iets? Je tuig is echt heeeeeel mooi <3

Lief! Dank je wel!! *\o/*

Ik knip mijn leer gewoon zonder hulpmiddel. Ik heb het ooit geprobeerd met een stanleymes, maar toen werd t bij mij alleen maar lelijker :P
Ik knip met links, geen idee of dat wat uitmaakt.

SES

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 14:52

heey, ik vroeg naar een verkoper en ondanks dat er zegmaar niet op gereageerd werd :) wil ik even melden dat ik mijn pakketje helemaal kompleet en netjes binnen heb gekregen :)

zelfs de grijze rijpony helemaal onbeschadigd en veel oude paardjes helemaal netjes. dus helemaal happy dat de collectie weer is bijgevuld

SchleichSief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 22:29

Ik ben vanavond aan een projectje begonnen :-)
Ben zelf erg blij met het eind resultaat
Het is namelijk een stalsetje voor mijn IJslander merrie (oude) in de IJslandse vlag!
Er komt ook nog een vervolg op maar dat is nog ff een geheim☺️Afbeelding

Equinssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 21:19

SchleichSief schreef:
Ik ben vanavond aan een projectje begonnen :-)
Ben zelf erg blij met het eind resultaat
Het is namelijk een stalsetje voor mijn IJslander merrie (oude) in de IJslandse vlag!
Er komt ook nog een vervolg op maar dat is nog ff een geheim☺️[ [url=m/w5TLDF.jpg]Afbeelding[/url] ]

leuk gemaakt! haha, zeker een ijslander hoofdstel en zadel? :P

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 15:31

Dat IJslander setje en shirtje lijken heel veel op de spullen van palmbier. Weet je zeker dat je het zelf gemaakt hebt en niet bij haar gekocht ?

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 11:02

Nathas schreef:
Dat IJslander setje en shirtje lijken heel veel op de spullen van palmbier. Weet je zeker dat je het zelf gemaakt hebt en niet bij haar gekocht ?

Thanks Nathas!
Klopt idd dat ik ook een IJslandse dekenset heb, maar die van mij is net ietsje anders
Truitje vind ik wel een klein beetje jammer, want ik ga ook nog een adidas trui maken
Maar wel leuk gedaan met die capuchon enzo

PS.
Sorry dat ik hier weer binnen kom vallen
*kruipt weer terug onder een steen..*

Alicya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 21:30

Hallo!
Ik ben nieuw hier op bokt,
maar wel al jaar en dag verknocht aan paarden!
Als kind bewonderde ik altijd de schleich paarden in de speelgoedwinkels, maar ik mocht er nooit hebben.
Sinds afgelopen week ben ik met mijn verzameling begonnen en wil dus ook gaan repainten en vooral
stallen bouwen :D

Ik ben student architectuur, dus ik leef me graag uit met het ontwerpen van stallen en pistes, mijn eerste project is bijna uitgetekend en klaar om effectief gemaakt te worden!

Het leek me dan ook wel leuk om hier met gelijkgestemde mensen wat over te kunnen kletsen!

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 22:21

Welkom ik ben heel benieuwd naar je stallen enzo. Wil ook graag nog stallen van hout maken maar komt er niet van. En dan echt een stal te maken met zelfde zeg maar. Of de manege waar ik vroeger reed namaken

Alicya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 22:50

JoycexEnya schreef:
Welkom ik ben heel benieuwd naar je stallen enzo. Wil ook graag nog stallen van hout maken maar komt er niet van. En dan echt een stal te maken met zelfde zeg maar. Of de manege waar ik vroeger reed namaken

Ik zal er dan zeker foto's van posten!
En ik had er al aan gedacht om misschien ook voor andere mensen stallen te maken, aangezien ik het
echt leuk vind om te doen, maar geen plaats heb om er 10 thuis te zetten :p

Ik heb ook wel het geluk om via school gebruik te kunnen maken van een lasercutter, wat het maken
van zo'n houten stal al een pak makkelijker maakt!

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-17 22:59

Kijk er al naar uit. Heb ook al tekening gemaakt voor een stal voor mijn repaints van echte paarden te maken. Maar nooit echt begonnen, ook geen tijd.

Alicya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 00:10

Oh! wil je die tekening eens laten zien? Ik heb echt iets met stalontwerpen!
Ik zou er zo graag eens één voor school maken, maar we krijgen altijd vaste opdrachten ...
Dan moet het maar in de weinige vrije tijd hé :)

Ik heb vandaag ook mijn allereerste repaint gemaakt :D het is met de bashkir curly als basis.
Voor een allereerste poging ben ik er toch redelijk tevreden van, wel nog voor véél verbetering vatbaar uiteraard.

Afbeelding

Afbeelding

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 14:43

Mooie repaint. Wel moeilijk model gekozen voor je eerste met al die krulletjes. En denk als je die appeltjes niet had gedaan hij net wat realistischer is

Dit is mijn tekening, volgens mij wou ik deze maken van alleen maar ijslollystokjes.
Afbeelding
De linker is een gewone deur de rechter een schuifdeur.
Afbeelding
Afbeelding

Alicya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 21:08

Leuke tekeningen :D Ik zou het gewoon doen, als doe je er lang over,
ik vind het toch gewoon leuk om mee bezig te zijn.

En ja ik weet het, die appeltjes zijn niet goed gelukt, maar ik schilderde van een voorbeeld en die had er,
maar ik denk dat ik hem nog wel eens opnieuw ga doen :)
Heb vandaag mijn 2e repaint gemaakt en die is al véééél beter :)
Deze is gemaakt op de nieuwe hannoveraan merrie.

Afbeelding

Dit was het voorbeeld

Afbeelding

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 21:44

Wauw heel mooi gelukt. Heb nu heel veel ijslollystokjes maar weet niet of die afmetingen gaan passen

Manon_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 12:55

Ik heb nog een oude trakehner merrie liggen. In goede gebruikte staat. Oud model uit 2001, en is dus niet meer nieuw te koop. Bij intresse stuur me een pbtje :)

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 00:28

Afbeelding
Repaint gemaakt :)

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 00:35

Wauw leuke repaints hierboven! Ik las altijd een beetje stiekem mee haha. Ben er nu wel serieus overna aan het denken om mijn hele set te verkopen aangezien ik er gewoon geen plek meer voor heb. Maar iets in mij vind het toch wel heel jammer als ik het echt weg ga doen haha.

Alicya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 23:39

_Ilsee_ schreef:
Wauw leuke repaints hierboven! Ik las altijd een beetje stiekem mee haha. Ben er nu wel serieus overna aan het denken om mijn hele set te verkopen aangezien ik er gewoon geen plek meer voor heb. Maar iets in mij vind het toch wel heel jammer als ik het echt weg ga doen haha.

Ik moet nog eens een foto nemen van mijn 3e repaint! Het is een beetje druk met examens nu ...
En oh, ik denk dat je daar echt spijt van gaat hebben, moest je je collectie verkopen. Kan je ze niet tijdelijk
ergens wegstoppen? En dat je dan later weer terug meer plaats hebt?

Is misschien een stom voorbeeld, maar ik had ooit een nintendo 3ds gekocht en daar een tijdje mee gespeeld,
na een jaar was ik het wel een beetje moe en heb ik hem verkocht ... maar afgelopen jaar kwam dan de
nieuwe pokémon uit en die wou ik supergraag spelen ... maar had geen 3ds meer ... had ik even spijt zeg!

Dus je weet nooit dat je ze gaan missen over een aantal jaar!

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 08:20

Ik heb mijn Schleich ook eens verkocht, daar had ik zo spijt van dat ik de leukste weer heb gekocht en weer begonnen ben met verzamelen

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 14:29

Ik heb de speciale nu op een kastje staan en de rest ingepakt in wc papier en in een doos gedaan, zo voor het grijpen. Vind het zo zonde om t verkopen.

_Ilsee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 14:30

Ja ik ben ook bang dat ik spijt krijg, maar het ligt nu zo in de weg haha. Maar voorlopig gaat het nergens heen.