Maar ik denk wel dat je zadel nog een stukje naar achteren kan.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
othelloster schreef:Past zeker!Past dit meisje op der pony in het filmpje,
ruiter is 1,68 en pony 1,42!
http://www.youtube.com/watch?v=iNZw3qRT9n8
BaBritFre schreef:Ik reed ook super graag met Britney, ze is men maatje. We voelden elkaar prima aan! Op een dag zag ik foto's van het rijden en dacht ik echt ik ben te groot en te zwaar voor der. Niemand had er iets van gezegd maar ik heb zelf de beslissing genomen om niet meer met der te rijden. Dat zou jij beter ook doen, jipsielovega leuke dingen met Lena doen: grondwerk, VD, schrikparcour, ...
[ Afbeelding ]
lifaya schreef:ander voorbeeld
Dit ben ik op een ijsco van 1.35. We hebben het enkel over de lengte, qua gewicht zal het absoluut geen probleem zijn
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
dit vind ik een mooi beeld, dus het past in mijn ogen preciesben benieuwd wat jullie er van vinden?
Paardjes45 schreef:BaBritFre schreef:Ik reed ook super graag met Britney, ze is men maatje. We voelden elkaar prima aan! Op een dag zag ik foto's van het rijden en dacht ik echt ik ben te groot en te zwaar voor der. Niemand had er iets van gezegd maar ik heb zelf de beslissing genomen om niet meer met der te rijden. Dat zou jij beter ook doen, jipsielovega leuke dingen met Lena doen: grondwerk, VD, schrikparcour, ...
[ Afbeelding ]
Sorry, maar je past niet meer en je beugels zijn veelste kort
jujujujulie schreef:lifaya : past, maar hoort er geen dekje onder te zitten?