Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BaBritFre schreef:Ik reed ook super graag met Britney, ze is men maatje. We voelden elkaar prima aan! Op een dag zag ik foto's van het rijden en dacht ik echt ik ben te groot en te zwaar voor der. Niemand had er iets van gezegd maar ik heb zelf de beslissing genomen om niet meer met der te rijden. Dat zou jij beter ook doen, jipsielovega leuke dingen met Lena doen: grondwerk, VD, schrikparcour, ...
[ Afbeelding ]
lifaya schreef:BaBritFre schreef:Ik reed ook super graag met Britney, ze is men maatje. We voelden elkaar prima aan! Op een dag zag ik foto's van het rijden en dacht ik echt ik ben te groot en te zwaar voor der. Niemand had er iets van gezegd maar ik heb zelf de beslissing genomen om niet meer met der te rijden. Dat zou jij beter ook doen, jipsielovega leuke dingen met Lena doen: grondwerk, VD, schrikparcour, ...
[ Afbeelding ]
Ik gok inderdaad dat je te lang bent. Je beugels zitten ook onwijs kort. Wel een leuke combi
NesxNas schreef:Ik zeg ook niet dat het een spelletje is?LiannePuthzy: Past. Ik snap niet dat jij twijfelt.