Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Silkwood schreef:Hi!
Ik heb 2 grote dozen vol met schleich paarden staan en alles daaromheen!
Nu is er iemand die voor een leuk prijsje wat wil overkopen, maar ik heb geen idee wat ze waard zijn. Ik heb veel paarden uit wat oudere collecties. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?!
Silkwood schreef:Hi!
Ik heb 2 grote dozen vol met schleich paarden staan en alles daaromheen!
Nu is er iemand die voor een leuk prijsje wat wil overkopen, maar ik heb geen idee wat ze waard zijn. Ik heb veel paarden uit wat oudere collecties. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?!
xjanxjan schreef:Hi
ik ben al een tijd schleich fan maar sinds dit jaar ben ik begonnen met een manege te bouwen (Nu pas}maar ja. Ik ben van alles van plan wat jullie ook doen maar weet niet waar ik moet beginnen. heb wel een poging gedaan voor een halster en deken maar die zijn helaas mislukt wel heb ik een stal en bak gemaakt maar die vond ik best wel mooi tot ik die van jullie zag! heeft iemand misschien tips waar ik moet beginnen
xjanxjan schreef:hoi s er iemand die ook nog een bestelling hebben bij SchleichVaria of gehad en hoelang is ze er al mee bezig mijn bestelling is namelijk na een half jaar nog niet klaar.![]()
![]()
xjanxjan schreef:hoi s er iemand die ook nog een bestelling hebben bij SchleichVaria of gehad en hoelang is ze er al mee bezig mijn bestelling is namelijk na een half jaar nog niet klaar.![]()
![]()
avalonnancy schreef:je leest het van Daf3 zei is schleichvariaxjanxjan schreef:hoi s er iemand die ook nog een bestelling hebben bij SchleichVaria of gehad en hoelang is ze er al mee bezig mijn bestelling is namelijk na een half jaar nog niet klaar.![]()
![]()
Oef dat is wel heel erg lang!! Ik lever in principe alleen uit voorraad en anders neem ik alleen bestellingen aan als ik zeker weet dat ik ze binnen max 3 weken kan leveren. Heb je het al gevraagd waarom het zo lang duurt?
BloemBloem schreef:Gisteren hebben wij onze dochter dolgelukkig kunnen maken![]()
!!!!
[ [url=m/ex0aUw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BhDvVE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OwQQox.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze is nu nog op zoek naar leuke ROZE![]()
spulletjes voor haar
paarden, maakt iemand hier ook op bestelling?
BloemBloem schreef:Gisteren hebben wij onze dochter dolgelukkig kunnen maken![]()
!!!!9
[ [url=m/ex0aUw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BhDvVE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OwQQox.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze is nu nog op zoek naar leuke ROZE![]()
spulletjes voor haar
paarden, maakt iemand hier ook op bestelling?