Ik maak alles zelf, ik begin gewoon met een stuk ijzerdraad en lap leer. De strookjes etc knip ik zelf. Als er nog vragen zijn dan hoor ik die graag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
avalonnancy schreef:Hehe een beetje leven in het topic. Qua lintdikte..ik heb eigenlijk geen idee hoeveel mm ik gebruik? Volgens mij 2 of 3?
[ [url=m/ru8vRC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooie webshop..en nu alweer een wachtlijst! Doe je goed :p!
En mooie repaint met die kleurverschillen
Hier niet zoveel gedaan de afgelopen dagen. 1 setje gemaakt..was eigenlijk meer een probeersel..maar is best leuk geworden nog.
[ [url=m/DTAJ4C.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JGY7Wr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Xknurrie, mooi tuig hoor!!!
Pichu schreef:Leila_Lover schreef:@xknurrie welk model is dat paard op de laatste foto? is het een repaint?
Nee, is de nieuwe Tennessee Walking hengst 13789
avalonnancy schreef:Hehe een beetje leven in het topic. Qua lintdikte..ik heb eigenlijk geen idee hoeveel mm ik gebruik? Volgens mij 2 of 3?
[ [url=m/ru8vRC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooie webshop..en nu alweer een wachtlijst! Doe je goed :p!
En mooie repaint met die kleurverschillen
Hier niet zoveel gedaan de afgelopen dagen. 1 setje gemaakt..was eigenlijk meer een probeersel..maar is best leuk geworden nog.
[ [url=m/DTAJ4C.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JGY7Wr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Xknurrie, mooi tuig hoor!!!
xknurrie schreef:Nog een paar foto's van mijn tuig dan![]()
Ik maak alles zelf, ik begin gewoon met een stuk ijzerdraad en lap leer. De strookjes etc knip ik zelf. Als er nog vragen zijn dan hoor ik die graag![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Sunsetlover schreef:xknurrie schreef:Nog een paar foto's van mijn tuig dan![]()
Ik maak alles zelf, ik begin gewoon met een stuk ijzerdraad en lap leer. De strookjes etc knip ik zelf. Als er nog vragen zijn dan hoor ik die graag![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hey ik had een vraagje: Hoe knip jij je leer zo recht, heb je hier een speciale methode voor of knip je gewoon zonder hulpmiddel of iets? Je tuig is echt heeeeeel mooi