Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Leila_Lover schreef:Heel mooi gemaakt! Misschien kun je voor het hoofdstel het lint nog wat dunner knippen?
Pichu schreef:Ja! Als je op YouTube intikt "How to make a Schleich ... (daar dus invullen wat je wil maken)" kom je op een heleboel handige filmpjes uit!
avalonnancy schreef:Pichu schreef:Ja! Als je op YouTube intikt "How to make a Schleich ... (daar dus invullen wat je wil maken)" kom je op een heleboel handige filmpjes uit!
Wat leuk!! Mooi he die nieuwe trailer. Als je diy schleich invult vind je vanalles..maar je moet wel even zoeken wat de betere zijn. Het westernzadel is bijvoorbeeld van een duitse youtuber
Pichu schreef:Ik blijf die zadels zo gaaf vinden
avalonnancy schreef:Nou na wat expirimenteren blijkt eigenlijk alleen het dunne roze leer fijn te werken. Derest is te stug of te dik om het mooi te krijgen![]()
Hebben jullie tips waar ik handig leer kan krijgen? Of wat voor leer ik moet hebben? Om nou alles roze te makenen anders maar weer terug naar het sky
Lonneke2001 schreef:avalonnancy schreef:Nou na wat expirimenteren blijkt eigenlijk alleen het dunne roze leer fijn te werken. Derest is te stug of te dik om het mooi te krijgen![]()
Hebben jullie tips waar ik handig leer kan krijgen? Of wat voor leer ik moet hebben? Om nou alles roze te makenen anders maar weer terug naar het sky
Als je het mooi wil maken zou ik zo dun mogelijk leer zoeken. Echter is dit wel breekbaar.
Voor kinderen is het heel lastig want alles moet eigenlijk dik zijn, zelfs ik trek m'n dingen met dun leer nog wel eens kapot en ik doe er echt heel voorzichtig mee