Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tannyara schreef:Dankjewel alle 3.. ik weet dat ik best wat groot en zwaar ben maar ben al begonnen met afslanken. Ik verzorg haar al ongeveer 3.5 jaar en zal het wel erg vinden als ik zal moeten stoppen met rijden. Tanny is trouwens ongeveer 145 en ik 177cm.
nanoukkie schreef:Tannyara schreef:Dankjewel alle 3.. ik weet dat ik best wat groot en zwaar ben maar ben al begonnen met afslanken. Ik verzorg haar al ongeveer 3.5 jaar en zal het wel erg vinden als ik zal moeten stoppen met rijden. Tanny is trouwens ongeveer 145 en ik 177cm.
Kan je niet gewoon longeren/ aan de hand stappen? De combinatie is niet goed
Tannyara schreef:[ [url=m/ebcrPN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze foto heb ik even uitgesneden omdat ik het niet netjes vind dat het huis van haar eigenaar er anders op staat. Maar hier een foto van vorige week en hier vind ik mezelf niet veel te lang ogen. Die andere foto heb ik mijn hakken vrij laag maar het kan ook aan het zadel liggen.
Minoes schreef:Op die foto lijk je niet te lang want je zit daar ontzettend kort.
Je bent gewoon te lang en daarnaast ook te zwaar.
Het feit dat de pony 'wegschiet' kan juist een teken van ongemak zijn.
Ik snap dat het echt niet leuk is om te horen.
Maar des te meer je van een dier houdt, des te beter kun je luisteren naar de meningen die worden gegeven..