Iedereen hier bedoeld het idg al goed. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Iedereen hier bedoeld het idg al goed.
JoycexEnya schreef:Waar kan ik dunner lint vinden?
Dit lint is van de xenos.
Ik hb van het weekend mijn eerste westernzadel gemaakt, er mogen tips gegeven worden, de beugels zijn te lang helaas voor belville iig [ [url=m/lQnbBW.jpg]Afbeelding[/url] ]
En mijn vierde zadel
[ [url=m/rnLDnv.jpg]Afbeelding[/url] ]
zoals je ziet gebruik ik lint van 4mm
dat ziet er op een paard zo uit.

. Ach het zijn van die projectjes die met een weekje s' avonds knutselen klaar zijn
. Soms heb ik een periode geen zin en soms denk ik nou ga ff een uurtje aan de knutsel. Enige jammere is dat dochterlief er minder waarde aan hecht dan ik en de helft alweer kwijt is :p. Stal en zadelkamer is ze wel zuinig op trouwens. @getup ze heeft ook de houten stal van kidsglobe maar die is erg zwaar. Die kon niet mee in de caravan dus vandaar dat ik de kartonnen stal voor haar gemaakt had. Gisteren was ze jarig en heeft ze weer een hoop schleich erbij gekregen

Getup schreef:Je kleine ook daarmee aangestoken, Bloem? Ik zei t toch
gaaf Avalonnancy, die stal! Die zadelkamer ook, wow. Dat geduld heb ik, vrees ik,niet.
Lees wat mee hier, onze dochter ( zelfde leeftijd als die van Bloem) speelt echt de hele tijd met haar schleich paarden. Denk, dat we er zo'n 20 hebben. Voor haar verjaardag in november krijgt ze de stal. Lekker plastic
!!!!!!!!!!!!! 

JoycexEnya schreef:Waar kan ik dunner lint vinden?
Dit lint is van de xenos.
Ik hb van het weekend mijn eerste westernzadel gemaakt, er mogen tips gegeven worden, de beugels zijn te lang helaas voor belville iig [ [url=m/lQnbBW.jpg]Afbeelding[/url] ]
En mijn vierde zadel
[ [url=m/rnLDnv.jpg]Afbeelding[/url] ]