Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Joysieee schreef:Nog twee repaints af!
Toffie,een palomino gemaakt op de cameruge hengst,met 4 witte voetjes en een kolletje![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En nog een zwarte op de shetlander ruin,hij is nog naamloos.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Tips zijn welkom! De tweede komt misschien te koop.
Hier nog een foto van Cas,niet in een link,maar gewoon in een foto,dat is makkelijke kijken
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En hier nog een van Montreal
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dat was het dan weer.
SchleichBokt schreef:Weten hoe groot een Schleichpaard op je hand is of in een video eerst van alle kanten kunnen zien?In dit YouTube kanaal komen er steeds meer korte video's bij: http://www.youtube.com/c/SchleichpaardenNl
De komende weken komen er meer bij op dezelfde manier
Pichu schreef:SchleichBokt schreef:Weten hoe groot een Schleichpaard op je hand is of in een video eerst van alle kanten kunnen zien?In dit YouTube kanaal komen er steeds meer korte video's bij: http://www.youtube.com/c/SchleichpaardenNl
De komende weken komen er meer bij op dezelfde manier
Leuk hoor. En mooie webshop
JoycexEnya schreef:Wss de nieuwe modellen
[ [url=m/ElmVhe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4CZsdS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sUUO4X.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3ylEbT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GyaxU6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PyMQrQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eScEii.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bZOkce.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn favoriet![]()
![]()
[ [url=m/mSUVIe.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de Tinker en boven de Tinker![]()
![]()
JoycexEnya schreef:Dan ben jij de eerste die ze stom vind haha.
Hoezo vind je de kleur onrealistisch en de tinker onrealistisch die lijkt zo goed op mijn tinker
Karla schreef:Oh jeetje, ik wil nou niet zeggen dat schleich er echt op vooruit aan het gaan is. Elk jaar weer hoop ik dat de modellen er beter uit gaan zien, maar in mijn ogen gaan ze alleen maar achteruit sinds ongeveer 2011. De modellen worden steeds minder realistisch; beenhoudingen die een paard nooit van zijn leven aan kan nemen, verkeerde structuren, en vooral de niet kloppende verhoudingen.
Jammer, ik had gehoopt op een minder teleurstellende collectie...
JoycexEnya schreef:Maar ik vind ze op plaatjes en foto's vaak ook niet zo en dan zijn ze in de winkel eigenlijk toch best leuk.
Edit: indd mijn favoriet hadden ze de overgangen beter kunnen doen,maar vind het een erg leuke houding hebben om te repainten
YvonRondo schreef:*komt hier ook weer even binnenvallen*
Ik moet zeggen dat ik de paarden ook tegen vind vallen, het lijkt meer speelgoed dan realistische paardjes en dat vind ik erg jammer... Tinker ziet er dan nog wel leuk uit.
Ben benieuwd hoe ze in het echt zijn.
Ik ben de laatste jaren sowieso niet meer echt blij met de modellen... Uit verhouding, raar gekleurd... Meh