Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
VisibreTeam schreef:terpentijn schreef:Zo, dat zijn nogal wat aantijgingen, hierboven.
Denk dat @Visibre Team als verkopende partij (die er zegt "niets" voor gekregen te hebben?) nu maar eens even iets van zich moet laten horen.
Mijn indruk is overigens dat ook Visibre Team de TS mogelijk al ervarener had ingeschat dan zij blijkt te zijn (blijkt uit alles, uit de vragen die zij stelt, uit de filmpjes die ik zie van hoe zij met Shan bezig is... ).
Dit paard had wellicht beter naar een wat meer paardervaren persoon kunnen gaan.
Maar het gebrek aan paardenkennis kan geleerd worden. Shan lijkt me niet een heel lastig paard. maar elk paard kan héél lastig worden bij een amateur/beginner die niet wert hoe op de punten te moete staan.
Het bekijken van de filmpjes van het "grondwerk" deed me dit gevoel bevestigen... het paard doet gewoon NIKSen Ts vraagt ook nergens dóór, een half vaag stapje in een verkeerde richting is voor haar al" goed genoeg.
Tja.... zo gaat een paard geen respect voor je krijgen.
Ik blijf er op hameren: goede begeleiding nemen, en ik hoop dat Visibre Team bij wijze van nazorg ook heel snel eens langsgaat om Ts van de nodige tips en aanwijzingen te voorzien.
Ik ben er van overtuigd dat Ts en Shan het heus wel gaan redden, mist TS behoorlijk wordt bijgespijkerd in haar paardenkennis (lichaamstaal, doorpakken, niet met een kwart poging tevreden zijn).
We zijn een datum aan het prikken
@eevita, waren jullie niet de mensen aan wie de eigenaar hem niet wilde verkopen? Omdat uw man er gelijk op ging zitten en even flink aan spoorde, waardoor (vrij logisch) Shan op een wat hoger tempo door de bak ging? Volgens mij had je mij destijds ook nog een PB'tje op FB gestuurd met allerlei beschuldigingen en kreeg ik geen reacties meer toen ik foto's doorstuurde dat mijn zusje van 12 er gewoon zonder een enkel probleem mee kon rijden
Shirley schreef:Verdikkeme, wat een nare wending krijgt dit topic!
Dit is toch helemaal niet prettig voor Kimmie en wat heeft ze er aan?
Ze gaat echt Shan niet terugbrengen, ze heeft hulp, de juiste instelling en genoeg zelfkennis om haar tekortkomingen in te zien.
Daar kan menig volwassene nog wat van leren!
Met de juiste begeleiding komen die twee er heus wel
Kimmie, ook mijn petje af voor jouw beheerste reacties
Vala schreef:Misschien kunnen jullie dit per pb doen? De TS heeft hier helemaal niks aan , of het nou waar is of niet.