Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Buffelo schreef:ik ben al het hele topic een stille mee lezer, en ben blij dat er eindelijk eens iemand zegt dat het paard waarschijnlijk helemaal niet van jou is. Dat gevoel had ik meteen al, omdat als het echt jou paard is je ouders zich er wel mee hadden beleid. De eigenaars van het paard zijn niet voor niets zo boos, en ik heb het idee dat er überhaupt niet eens politie is ingeschakeld maar dat het allemaal niet waar is, sorry

JoyCiej007 schreef:Dat TS het eventueel verkeerd heeft opgevat en misschien de pony wel als eigen ziet, terwijl de andere partij dit vanaf het begin af aan niet zo heeft bedoeld, zou inderdaad kunnen.
Het verhaal van JannePauli slaat imo dan ook echt werkelijk nergens op.
Buffelo schreef:Maar dit is mijn gevoel erbij he! Het is ook niet bedoeld om TS helemaal af te zeiken maar hoe ik erover denk, of dat nou waar is of niet, ik denk dat en op het moment dat iemand daar anders over denkt respecteer ik dat, en al heb ik het mis, sorry maar dit is mijn gevoel eronder omdat ik me gewoon niet kan voorstellen dat je het dan maar opgeeft en dat je ouders zich er helemaal niet mee willen bemoeien. Kampers zijn helemaal geen monsters, en op het moment dat hun TS wat aan doen staat ze volledig in haar recht om aangifte te doen.
. Jannepauli schreef:JoyCiej007 schreef:Dat TS het eventueel verkeerd heeft opgevat en misschien de pony wel als eigen ziet, terwijl de andere partij dit vanaf het begin af aan niet zo heeft bedoeld, zou inderdaad kunnen.
Het verhaal van JannePauli slaat imo dan ook echt werkelijk nergens op.
Werkelijk? Maar je zegt precies hetzelfde als ik. Dus jij kletst volgens je eigen woorden uit je nek?
Jetta schreef:Tja, dit wordt moeilijk. Je bent, als ik je profiel zie, 14 jaar. Wat vinden je ouders ervan? Steunen ze jou in het terug krijgen van je paardje? Staat er iets op papier,heb je betalingsbewijzen van het onderhoud van het dier, kun je het dier meenemen of staat het op hun terrein achter slot en grendel?..... allemaal erg belangrijk als je aangifte bij de politie wil doen van diefstal van je paard. Het dier is niet gechipt? Paspoort is er dan ook niet....Ik vrees dat je echt afscheid van het idee moet nemen, dat Tucker van jou is. Heel verdrietig voor jou.
Oh ja, laten we niet alle "kampers" over één kam scheren.
sharontucker schreef:Nee nooit, maar toen hij Tucker kocht en een koopovereenlomst heeft getekend,dan is hij de eigenaar.
amsterdam_30 schreef:sharontucker schreef:Nee nooit, maar toen hij Tucker kocht en een koopovereenlomst heeft getekend,dan is hij de eigenaar.
Dus als ik een eigen paard heb sinds 3 kwart jaar en geen koopvereenkomst... Maar de vorige eigenaar heeft van zijn aankoop nog een koopcontract van jaren daarvoor.. Dan bedoel je dus dat de vorige eigenaar mijn paard mee kan nemen? Dan is het paard niet van mij?
JoyCiej007 schreef:Jannepauli schreef:
Jij kwakt iets in nogal grove bewoordingen zonder enige nuancering hier zomaar neer. Nee, ik zeg níet het zelfde als jou, en al helemaal niet precies het zelfde.
De andere partij kan er namelijk ook voldoende aanleiding voor hebben gegeven om TS te doen geloven dat het gewoon 'haar pony' is. Maar dit van meet af aan niet zo bedoeld hebben, dat pony ook daadwerkelijk létterlijk echt van TS zou worden.
Wat ik bedoel, is dat blijkbaar omdat er nu verder geen uitwegen meer zijn, mensen zich dan maar op de TS storten.
Mioux schreef:voor ts wil ik alleen melden dat ik al een tijdje het gevoel heb dat het verkeerd begrepen is...
Het is niet om aan te vallen maar ook voor jezelf om jezelf te beschermen voor je jezelf evt helemaal gek maakt.. Tuurlijk is het niet leuk wat er met Tucker gebeurd is.. maar kan het zo zijn ts dat je het verkeerd begrepen heb en zoals ik al eerder zei de pony mocht verzorgen tegen evt kleine betaling en dat jij daarom denkt dat de pony van jouw is? Want je zegt dat hij de pony gekocht heeft? en misschien een aankoop bewijs heeft maar je dat niet zeker weet? Als jij Tucker gekocht zou hebben dan maakte je je hier niet zorgen om toch?