Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LoTjEeExXx_ schreef:Jaa Poohtje is echt lieefMooi dat ze het goed heeft gehad bij jullie, ik hoorde zelfs dat een kind t slotje eraf wou halen ofzoo ... WTF
horse94 schreef:terrabeertje schreef:Welke is wat voor mij?
Een grote graag een rustige een die niet vervelend is en fijn vind om te knuffelen enz
grote vos of bambi
die zijn allebei heel lief en best wel groot
Vjestagirl schreef:Change3x schreef:Met 1.60 kun je best op een grote shet rijden ;
http://i52.tinypic.com/2n0tzd0.jpg
^^^^ Deze shet is gok ik 1meter, iets minder. (:
Je beugels moeten eigenlijk langer (want je knien steken voor het zadel uit) maar dat kan niet, want dan loop je ongeveer mee. Dus je beugels zitten eigenlijk te kort, waardoor je een ontzettende stoelzit krijgt. Door de stoelzit kun je niet meer lekker meebewegen met je pony, mocht je daan draven of galoperen (en in stap dus ook niet). Het zadeltje is ook eigenlijk te klein voor jouw billen want je zit gigantisch ver naar achteren. Eigenlijk moet je een groter zadel, maar dat past niet op de pony.
Kortom: je bent te lang voor deze pony
123Simone schreef:Hoi, iedereen vraagt hier welke pony's groot zijn, maar ik wil vragen welke pony's klein en lief zijn !
Ik ben 10 jaar, weeg 23 kg (in ieder geval tussen de 23 kg en 30 kilo) en mijn lengte is 1.32 m
Dus welke pony's zijn geschikt voor mij?
En voor mijn vriendin wou ik ook nog vragen![]()
Zij is 11, weegt tussen de 30 en 40 kg denk ik, en haar lengte is 1.41
Moet zij een grote of een kleine pony? En welke pony's zijn voor haar geschikt??
Dankjewel alvast