Schleich paarden [deel 8]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lukka

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:36

Heb weer een vraagje:
Ik ga binnenkort proberen een repaint te maken. Halen jullie de orginele verf er eerst vanaf of beginnen jullie gewoon met een witte laag? En wat geeft het beste resultaat?
Wil proberen om een Fjord met lange manen te maken (of iets wat daar op lijkt :P)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:35

Nathas schreef:
Helaas kan ik mijn vorige post niet meer wijzigen dus vandaar 2 achter elkaar.

Hier dus een Foto van mijn eerst gemaakte halster.
Laat even weten wat jullie er van vinden ;)

[img]http://i41.tinypic.com/nqv5e.jpg[/im]

Mooi!

ik ben nu bezig met mijn eerste maar lukt voor geen meter :')
Laatst bijgewerkt door iefke op 10-02-12 00:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Geen foto's quoten

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 16:06

Telpeva schreef:
Nathas: ik vind hem al best leuk, alleen de ketting oogt wat grof naar mijn idee. Rafelt het halstertje nou ook zo erg of komt het door de foto? Enne... dat watermerk naamlogo, zéér verstandig +:)+ leuk lettertype ook :j

Kettig is net zo groot als de orginele schleich halsters, maar het groot ogen kan komen door de foto;)
Nee het rafelt niet dat is de stof :d vond het wel cool staan :P

Ja ik dacht deze foto kunnen ze dan in ieder geval niet jatten :P

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 17:05

Shettepret schreef:
@daf3: er klopt helemaal niks van! Een paar foto's van het tuig ed komen van A Heart For Horses (Annick in dit topic).
De repaints zijn ook niet van jou! Die komrn van Ebay, Marktplaats en Google.
Not ladylike!!!!
Of ik moet het nu heel erg fout hebben, maar dat geloof ik niet!!

Dan heb je het mooi fout! Ik heb op marktplaats op google en... noem maar op die foto gezet! Dat tuig is ook van mij! Kijk zelf maar op: www.schleichrepaint.luondo.nl! De ringentjes zijn anders, het tuig is ander materiaal ( dus ook anders ) En in de hoek staat ook nog eens mijn website adres :(

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 17:10

Shettepret schreef:
@Suzie: simpel, even kijken op de site van Annick. Staan exact dezelfde foto's.

@Sanne: 2 repaints stonden sowieso op Ebay uit Duitsland. Heb ik nog in de gaten gehouden omdat ik ze zo orgineel gepaint vond. Dan heb ik het over de Friese Hengst mold.

Wil geen rel oid veroorzaken, maar vind dit gewoon erg vreemd.

Heb je het nou over mij Dit is mijn spul. kijk nou gewoon maar eens op mijn site! Wil je soms nog meer foto's van die repaint hebben? Of van het accessoris? Ik kan ze zo maken hoor! bewijs zat. En laat dat maar eens zien op Ebay ben wel heel erg benieud. en dit is ook niet het achtergrond van anniek. Anniek maakt ook nog een keelbandje bij het halster. en ik heb dat ook niet dus.

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 17:28

SanneLeoni schreef:
Nathas schreef:
@Sanne als het goed is komt vandaag jou shire met opstaande manen aan *\o/* *\o/* *\o/*

Ik hoop het! *\o/* Nu nog maar 2 paardjes te gaan!

@Daan, volgens mij heeft de post best wel wat vertraging opgelopen door de sneeuw.

@Elena, aah op die manier. Jammer dat dit toch weer elke keer gebeurd.

Nou bij mij is dat niet zo! Ik wordt echt zo kwaad van dit soort dingen! Ze wil gewoon dat iedereen mij een bedrieger vind! Terwijl ik zelf al dat werk erin heb gestoken! En dan ook nog praatjes maken dat je dat ergens gezien hebt. Wat ben jij zielig zeg :( :( :(

Uska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 17:32

Niet verkeerd opvatten A.U.B:
Ik dacht ook dat ik ze ergens van kende, misschien idd wel een goed idee om extra foto's te plaatsen. Misschien met een handbeschreven papiertje met jouw sitenaam erop? Dan kan er niemand meer aan twijfelen. ;)

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 17:34

Oke.... Ik heb ze echt niet gestolen! Ik heb ze bijna overal al op internet geplaatst. OP mijn website staat ook bij de home pagina dat ik daphne heet
Ik ga nu effe de foto's maken. ps: let er wel op dat ik de bandage's later roze heb gemaakt. Let vooral op de vacht

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 17:36

Hey geen zorgen! als je zegt dat het jouw eigen werk is, kunnen wij er vanuit gaan dat dat zo is :) Het punt waarom er zo fel gereageerd is komt waarschijnlijk door 2 'neppe' schleich verzamelaars/repainters die we de afgelopen maand al zijn tegengekomen, daardoor zijn sommigen hier misschien wat meer op hun hoede.

Ik vind trouwens dat je best leuk werk levert, zeker de extra's zoals de hooinetten, die zie je niet zo veel. En je voskleurige friese hengst met lichte manen vind ik echt leuk, lijkt net of hij zo uit een sprookje komt aandraven <3

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 17:46

sorry daf , maar je hebt 3 berichten achter elkaar gezet wijzeg je bericht dan gewoon en als het niet lukt zet dan zoals roosje (sorry als het niet juist is ) zet het er dan bij dat je niet kunt (niet gemeen bedoeld hoor :P )
nou vandaag nietb schleichen waarschijnlijk :( ;( te veel huiswerk -:(-
en ja ik vindt je repaints super mooi en die van pip en van iederen eigelijk hahah }>
en mooie website :j
Laatst bijgewerkt door horseloverzz op 09-02-12 17:48, in het totaal 1 keer bewerkt

FrenchFries

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 17:48

waarschijnlijk kennen julie haar van het schleich.bb.forum daar zit zij volgensmij ook op! daar kende ik haar spulen ook al van!

Ben weer begonnen met een halstertje te gaan knutselen!

Uska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 17:56

Ah, vandaar. Ik vind de Fries ook errug leuk! <3

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:06

Geen zorgen, het komt allemaal goed :) Telpeva heeft gelijk, het komt gewoon doordat er de laatste tijd veel nep repainters op het forum zijn waardoor mensen beginnen te twijfellen wanneer ze een soort gelijke repaint zien.

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:13

Laatst bijgewerkt door iefke op 10-02-12 00:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max 2 foto's zichtbaar

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:17

horseloverzz schreef:
sorry daf , maar je hebt 3 berichten achter elkaar gezet wijzeg je bericht dan gewoon en als het niet lukt zet dan zoals roosje (sorry als het niet juist is ) zet het er dan bij dat je niet kunt (niet gemeen bedoeld hoor :P )
nou vandaag nietb schleichen waarschijnlijk :( ;( te veel huiswerk -:(-
en ja ik vindt je repaints super mooi en die van pip en van iederen eigelijk hahah }>
en mooie website :j

Hoe bedoel je eigenlijk niet kunt? :o ;)
Dankjewel! :D

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:25

normaal staat er wijzigen bij dan drukn je op dat voor erbij te schrijvenn en als dat er niet meer bij staat dan kun je dat doen :D
en opje website staat dat deze verkocht is ik snap je niet (dat is de mooiste repaint vindt ik :d

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:27

@ Shettepret

Eeeh waar zie je foto's van mij dan op de site van Daf3 B-) Ik kan namelijk niks vinden....

Trouwens jou deken is vandaag aangekomen, bedankt hij is suuuuuuuper mooi (net zoals de andere dekens *D ) De deken is voor Apache Blue, een repaint van Pip die ik een keer heb gekocht :)

Mijn bestelling van 61 euro is al bijna klaar :D Nog maar een anderhalf rijsetje te gaan :P

Maar jullie hebben een punt er worden inderdaad erg veel foto's gestolen, ook van mij. Vandaar dat ik mijn foto's ook altijd merk.
Laatst bijgewerkt door annickx op 09-02-12 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:29

Ja klopt. Hij is naar mijn zus toe. ( ze heeft me er ook echt voor betaalt want ze wou en heel graag hebben ) Wijzigen staat er niet meer. Wat nu?

horseloverzz

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:38

maar dat is als je laatst hier een bericht heb gezet :p

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:45

Wauw wat een gezellige sfeer hier :P
Haha, mijn site is eindelijk af!!!! En ze kunnen nu ook bestellen (Serieus ze konden nog niet bestellen. := )
Hier een link: http://schleichenzo.weebly.com
Dus als ik het goed begrijp heeft daf3 foto's gestolen? volgensmij zitten jullie verkeerd want ik kan me de foto's niet herrinneren en volgensmij staan die ook niet bij "a heart for horses" hoor! :=
Nouja volgensmij is het alweer opgelost toch? :roll:

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:54

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:01

Bah! bah! Bah! Waarom heb ik dat altijd, ga ik tuigje maken. Ben ik heel trots. Een beetje show achtig riddertuigje. Een voortuig met een roze pluisje eraan en zo'n kort dekje en singel. Lijm ik singel vast, schiet me lijm opeens door, bam.. heel het tuig onder de lijm.

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:17

Paardengek0 schreef:
Bah! bah! Bah! Waarom heb ik dat altijd, ga ik tuigje maken. Ben ik heel trots. Een beetje show achtig riddertuigje. Een voortuig met een roze pluisje eraan en zo'n kort dekje en singel. Lijm ik singel vast, schiet me lijm opeens door, bam.. heel het tuig onder de lijm.

Stom. Balen. Hoe ga je het nu oplossen? overnieuw toch niet? @ Horwse: Echt hele mooie site zeg! super _/-\o_

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:19

horsesloverzz, ik snap het wel, er staat ook de schleich dartmoor pony die kost 5.15 en de stal kost 69.-.

Wat hoor ik nu? heeft daf3 foto's gestolen? om welke foto gaat het dan?
Ik geloof het ook niet qua wat je zelf zegt daf3.

Er is toch ook 1 regel die zegt: 2 foto's plaatsen en de rest in link of klopt dat niet?

daf88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:31

Rosan2001 schreef:
horsesloverzz, ik snap het wel, er staat ook de schleich dartmoor pony die kost 5.15 en de stal kost 69.-.

Wat hoor ik nu? heeft daf3 foto's gestolen? om welke foto gaat het dan?
Ik geloof het ook niet qua wat je zelf zegt daf3.

Er is toch ook 1 regel die zegt: 2 foto's plaatsen en de rest in link of klopt dat niet?

Geloof je ook al niet dat dat mijn repaint is? Ik heb toch foto's gestuurt? En het is echt mijn repaint, van wie is ie dan anders.