breed gebouwt zware borstkas kort op de benen
langelijnd smaller gebouwd hoger op de benen
snap je?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Djeradalover schreef:Alou schreef:Nja ik vind ook dat ik wel nog net pas op mn pony. zeker als ik met zadel rij past het prima! daarnaast zal ze nog wat uit groeien en zwaren! en ben ik bezig met nog wat af te vallen.
Off-topic: Afvallen om beter op je pony te kunnen is echt
Mioux schreef:vind er ook aan liggen hoor..
Sommige noemen zich al dik terwijl ze modellen maatje hebben.. die moeten dus zichzelf niet zo noemen hoor en zeker niet afvallen!
Ben je echt (zwaar) met over gewicht, tsja dan is het voor jeself zowiezo nummer 1 goed om af te vallen, i.v.m. je gezondheid! Maar je kan beter een paard/pony nemen die bij je past, zo zit je ook nooit met wel of niet spelletje
in geval van alou, waarom afvallen ? Je bent helemaaaaal niet dik ?
Mioux schreef:maar niet als het niet gezond isJe moet wel ook aan jezelf denken, en dan niet te veel afvallen, of niet meer dan dat je aan je minimum gewicht zit! Je komt altijd eerst, en als je pony last van je hebt als je aan dat gewicht zit, is het een keuze om niet te gaan rijden of een andere pony/paard te nemen.
Nikki026__ schreef:Toch wel leuk om te zien dat iemand die op de zelfde lengte pony, maar langer en zwaarder dan ik toch wel net past en ik net te lang/ te zwaar ben![]()