Dan ga ik voor de spaanse pas dat zou wel cool zijn en dan een mooi chique model.
pip12
Geplaatst: 25-06-11 21:52
hihi, die vraag word hier wel vaker gesteld, ik blijf nog steeds bij een mooie fjorden familie, een ijslander familie, een flemende (hoe schrijf je dat) pony en inderdaad een rollende pony
Voor oktober komt er bij schleich toch niets los pas ergens in december als de catalogussen de deur uit gaan voor januari komt er echt wat naar buiten.
Palmbierlove
Geplaatst: 25-06-11 21:58
flemende lijkt me idd ook wel leuk
of een lekker speels en jolig veulen..
Laatst bijgewerkt door Palmbierlove op 25-06-11 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt
mijn wit is OP , alle wit in huis is OP ik kan niet verder met repainten !!!!!!!!! en ik krijg woensdag pas weer goeddekkende verf (stomme winkel waarom duurt het altijd zo lang om iets te bestellen)
Action is voor mij een halfuurtje fietsen maar ik heb 't er voor over! Anders is het zo duur, en action heeft altijd wel leuke spulletjes
Robin_Rikkie
Geplaatst: 26-06-11 12:23
Ik ben dus vanochtend begonnen aan mijn eerste repaint, maar de verf dekt helemaal niet en duurt echt eeuwen voor het droog is. heb zijn stand van het hoofd klein beetje verandert. je ziet er niet veel van.
Jin, als hij helemaal dekt kun je het beste er wel op letten dat je geen strepen ziet van de verf, dat zie je nml eerder bij zo'n glad paard dan bij een paard met vachtstructuur. maar verder ben ik benieuwd hoe hij gaat worden!!
nu mijn veulentje
hoe vinde jullie 'm? nog tips wat ik kan verbeteren?
Dankje *voelt zich vereerd* jin, ik heb verf van de blokker gehad, nu van een duurder merk omdat hij veel te snel op ging maar die van blokker is niet zo duur en dekt wel goed. het is zo'n rij verf tubes voor 2,00 euro ofzo, daar heb je meer dan genoeg aan voor je eerste paar repaints.