Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ElineB schreef:Oké, vandaar. Maar, ik zou als park-eigenaar van z'n leven niet die kindjes erop laten zitten! Voor zover ik zie zijn ze 9 van de 10 keer veelte groot. En wil je dat een pony nou aandoen. Dat ze het wel kunnen dragen twijfel ik niet aan, maar of het nou leuk is om 60 keer per jaar (ik denk gemiddeld een week) kindjes op je rug door dat park heen te sjorren? Ze kunnen er toch ook lekker mee wandelen oid.
xJess schreef:Het is niet 60 weken in een jaar, ze hebben sowieso een half jaar winterstop, en in de weken dat het geen vakantie is, zoals nu, krijgen ze vaak met z'n alle een weekje vrij. (dr blijven dan een paar pony's over voor de mensen die er zijn, maar dat zijn er dan maar heel weinig)
Grote kinderen wandelen er ook vaak mee.Maar je heb ook inderdaad ook mensen die dat niet doen. Ze kunnen moeilijk iedereen gaan wegen voordat ze op de pony gaan. En ze hebben wel een tijd gehad dat grote mensen écht niet meer meekrijgen. Maar daar kregen ze ook heel veel gezeik mee enzo. Want die was dan ook boven de 12 en die kreeg wel mee enzo. Want de ene is 12 en 1.70, en de ander is 12 en 1.50.
hannah41 schreef:inderdaad. de kinderen rijden er op veel te kleine pony's voor hun lengte/gewicht en weten niet hoe ze met paarden om moeten gaan. ze slaan de dieren met een zweep of gebruiken sporen als dat niet nodig is. ik vind het bovendien ook voor de kinderen gevaarlijk.
Daisy01 schreef:Ik ben er het laatst geweest, 17 augustus 2011, dus dat is geen paar jaar geleden maar een paar weken. En toen heb ik juist gezien dat er een veelste dik / groot kind op een veeelste kleine pony zat.. En maar schoppen omdat ie niet wou lopen. En heb ik dus gezien dat een medewerker een pony op zijn/haar hoofd sloeg. Erg sneu.
breg_JORS schreef:ik zeg juist dat ik dat GEEN excuus vind! -.-
ik zeg alleen dat ik me kan voorstellen waarom ze soms toch te kleine pony's aan te grote meisjes mee geven, ik heb er heel nadrukkelijk bij gezegd dat ik het er zelf NIET mee eens ben.
dat slaan kan ik me trouwens niet voorstellen... Dat heb ik zelf eerlijk gezegd ook nog nooit gezien, wel dat ze met die halsters naar de pony's zwiepen, maar niet dat ze ze echt slaan?
EskeGirl schreef:Ik vind het filmpje ook niet erg leuk, meisje is te groot, en ze proberen op te jagen.
Paarden van elkaar scheiden, ze bedoelen het misschien goed, maar ze zien dat Okke niet wil...