Offtopic:
die pony's hebben t daar over het algemeen heel goed hoor! Ik ben 1.70, maar ik ga er alleen nog maar heen om Talana te zien, niet om te rijden. En zo ken ik er nog veel meer die er niet heen gaan om te rijden

Natuurlijk zit er wel eens een slecht iemand tussen, maar dat heb je op maneges ook.
Vorige week was er iemand die een pony wou omwisselen om dat hij weg was gelopen. Ze vroeg aan een cowboy of ze die pony mocht wisselen, maar die cowboy zei: 'Nee, eerst haal je die zweep maar eens weg, de meeste pony's houden daar niet zo van.' Het slaat dus nergens op dat de cowboys er niks aan doen als de pony's het slecht hebben. Ik heb ook een paar cowboys gezien die kinderen van hun pony af haalden omdat ze zonder cap reden, met bit reden, of de pony's afraceden (die toen de hele dag geen pony meer hebben gekregen, de dag daarna deden ze wel normaal tegen de pony's). Dus ga er niet over oordelen zonder dat je het met eigen ogen hebt gezien, want het slaat helemaal nergens op wat iedereen nu zegt..
Maar weer ontopic:
Ik vind Talana ver weg de leukste daar