wie is je lievelings shet uit Ponyparkcity

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 10:55

Talana <3
Offtopic:
die pony's hebben t daar over het algemeen heel goed hoor! Ik ben 1.70, maar ik ga er alleen nog maar heen om Talana te zien, niet om te rijden. En zo ken ik er nog veel meer die er niet heen gaan om te rijden ;)
Natuurlijk zit er wel eens een slecht iemand tussen, maar dat heb je op maneges ook.
Vorige week was er iemand die een pony wou omwisselen om dat hij weg was gelopen. Ze vroeg aan een cowboy of ze die pony mocht wisselen, maar die cowboy zei: 'Nee, eerst haal je die zweep maar eens weg, de meeste pony's houden daar niet zo van.' Het slaat dus nergens op dat de cowboys er niks aan doen als de pony's het slecht hebben. Ik heb ook een paar cowboys gezien die kinderen van hun pony af haalden omdat ze zonder cap reden, met bit reden, of de pony's afraceden (die toen de hele dag geen pony meer hebben gekregen, de dag daarna deden ze wel normaal tegen de pony's). Dus ga er niet over oordelen zonder dat je het met eigen ogen hebt gezien, want het slaat helemaal nergens op wat iedereen nu zegt..
Maar weer ontopic:
Ik vind Talana ver weg de leukste daar <3 . Mijn #2's zijn Jeanette en Bronzo, Okke is mijn #3.

lovekwenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 17:33

inderdaad, sommige slaan zelfs gewoon met takken ( en dan niet kleine tkajes ofzow maar echt met punten eraan ) echt zonde

haffie15

Re: wie is jou lieverlings shet uit Ponyparkcity

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 18:32

ik ben 1x in ponyparkcity geweest maar ik had allerlei verschillende pony's maar 1 pony sprong er echt uit en dat was Andy <3 ik heb niet echt de 'beroemde' pony's gehad alleen dan Bruno, maar toch was Andy leuker haha beetje een eigewijsje.

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 14:31

lovekwenda schreef:
inderdaad, sommige slaan zelfs gewoon met takken ( en dan niet kleine tkajes ofzow maar echt met punten eraan ) echt zonde

Ja, waar de cowboys dus altijd wat van zeggen..
Hééééééééééél zonde hoor.. :roll:
Ga echt niet oordelen over ponyparkcity zonder dat je er zelf bent geweest, iedereen maakt er nu een soort ponymartelkamp ofzo van.. _O- Serieus stel je aan ofzo, ik ben er nu minstens acht keer geweest, pony's hebben altijd wel eens een slechter iemand, maar dat blijf je houden. (en ja ook op maneges)Maar daar wordt wordt bijna altijd wat van gezegt. Ze hebben het echt niet slechter dan de gemiddelde manegepony, die met bit worden gereden, vaak niet goed passende zadels, de instructrices altijd zeggen dat je je pony maar een flinke tik met de zweep moet geven, en de hele dag op stal moet staan.
geen commentaar als: Ja, ik weeet niet op wat voor manege jij rijdt, maar zo zijn maneges echt niet. Ik rij op een horsemanship manege, bitloos, zonder zweep, geeneen van de dingen die ik hierboven heb genoemd. Maar ik ben vaak genoeg mee geweest naar andere maneges, door het hele land, en allemaal waren ze zoals ik hierboven heb genoemd. En ik heb het dan ook over de gemiddelde manegepony, ik heb het niet over alle manegepony's.
Ik heb nu verschillende topics over ppc gelezen, en begin er nu gewoon lol aan te krijgen :') Welke dingen mensen allemaal niet verzinnen wat ze er allemaal wel niet voor 'vreselijke' dingen hebben 'gezien' :')
Heeft iemand hier misschien toevallig Jeanette of Bronzo als lieveling? En wat vinden jullie van ze?

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 16:59

xXMayaXx schreef:
lovekwenda schreef:

Ga echt niet oordelen over ponyparkcity zonder dat je er zelf bent geweest, iedereen maakt er nu een soort ponymartelkamp ofzo van.. _O- Serieus stel je aan ofzo, ik ben er nu minstens acht keer geweest, pony's hebben altijd wel eens een slechter iemand, maar dat blijf je houden. (en ja ook op maneges)Maar daar wordt wordt bijna altijd wat van gezegt. Ze hebben het echt niet slechter dan de gemiddelde manegepony, die met bit worden gereden, vaak niet goed passende zadels, de instructrices altijd zeggen dat je je pony maar een flinke tik met de zweep moet geven, en de hele dag op stal moet staan.
geen commentaar als: Ja, ik weeet niet op wat voor manege jij rijdt, maar zo zijn maneges echt niet. Ik rij op een horsemanship manege, bitloos, zonder zweep, geeneen van de dingen die ik hierboven heb genoemd. Maar ik ben vaak genoeg mee geweest naar andere maneges, door het hele land, en allemaal waren ze zoals ik hierboven heb genoemd. En ik heb het dan ook over de gemiddelde manegepony, ik heb het niet over alle manegepony's.
Ik heb nu verschillende topics over ppc gelezen, en begin er nu gewoon lol aan te krijgen :') Welke dingen mensen allemaal niet verzinnen wat ze er allemaal wel niet voor 'vreselijke' dingen hebben 'gezien' :')
Heeft iemand hier misschien toevallig Jeanette of Bronzo als lieveling? En wat vinden jullie van ze?

Ik kom sinds 2007 in ppc, het laatste jaar met bit nog meegemaakt. Maar 2 jaar later reed ik met bit langs de cowboys nog met joop staan praten, niks gezegd van waarom heeft hij een bit in?.. was alleen even op fotos te maken, maar goed.. ik heb altijd een pony mee gehad zonder te vragen naar leeftijd, en galopperen kon altijd gewoon je hoort die trekkertjes altijd aan horen komen.

In 2010 werd jans kapot gegallopeerd, ik ben zelf naar joop toe gegaan om te melden hoe erg het was. Weet je wat zijn antwoord was? Iedereen gegallopeerd hier, er valt toch niks aan te doen, ze doen het toch wel!

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 17:36

Sababber schreef:
xXMayaXx schreef:

Ik kom sinds 2007 in ppc, het laatste jaar met bit nog meegemaakt. Maar 2 jaar later reed ik met bit langs de cowboys nog met joop staan praten, niks gezegd van waarom heeft hij een bit in?.. was alleen even op fotos te maken, maar goed.. ik heb altijd een pony mee gehad zonder te vragen naar leeftijd, en galopperen kon altijd gewoon je hoort die trekkertjes altijd aan horen komen.

In 2010 werd jans kapot gegallopeerd, ik ben zelf naar joop toe gegaan om te melden hoe erg het was. Weet je wat zijn antwoord was? Iedereen gegallopeerd hier, er valt toch niks aan te doen, ze doen het toch wel!

Dat is dan wel heel vreemd hoor. Dat is vorig jaar heel erg veranderd.. Die jaren daar voor waren ze telkens als ik er was in ieder geval wel heel oplettend naar de pony's, en haalden ze kinderen eraf als ze niet goed met de pony omgingen.. Sommige cowboys gaan trouwens niet in het trekkertje of bestelwagentje, maar gewoon lopend, zodat je ze niet hoort aankomen..

marissa119

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 17:45

In 2009 was een vriendin van mij een klein stukje aan het galoperen toen kwam de poepwagen er aan en die oudere cowboy zat er in en die was heel streng die zei dit is de laatste waarschuwing volgende keer neem ik je pony mee. aan ene kant best wel sneu voor dat meisje want die galopeerde nooit maar aan de andere kant wel goed dat hij zo streng was want als er van die afracers zijn moet hij ook zo reageren.

Bronzo <3

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 18:08

marissa119 schreef:
In 2009 was een vriendin van mij een klein stukje aan het galoperen toen kwam de poepwagen er aan en die oudere cowboy zat er in en die was heel streng die zei dit is de laatste waarschuwing volgende keer neem ik je pony mee. aan ene kant best wel sneu voor dat meisje want die galopeerde nooit maar aan de andere kant wel goed dat hij zo streng was want als er van die afracers zijn moet hij ook zo reageren.

Bronzo <3

Ja, dat heb ik dus ook n paar keer meegemaakt
Nu krijgen we allemaal mensen over ons hee, die gaan verzinnen waarom dat niet zo is enzo.. :+

marissa119

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 19:50

ja inderdaad :Y)

xxxJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 20:56

Is inmiddels al weer 4 jaar geleden denk ik maar mijn grote liefde daar was lizzie. weet iemand trouwens of die er nog is. Ben van plan om er binnenkort weer een keer heen te gaan om te kijken.

Afbeelding

En vindt deze foto ook nog steeds wel grappig.( mn zusje heeft daar zo'n jurkje aan voor die ene wedstrijd ofseu) :
Afbeelding

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 21:15

jaa, Lizzie is er nog! Echt leuke pony:) (niet me lieveling ofzo hoor)
Talana#1
Bronzo&Jeanette#2
Okke#3

marissa119

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 22:26

@Maya
Hoe ziet jeanette er eigenlijk uit volgens mij ken ik die niet?

xxxJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 08:01

Haha leukk! Ik ga er binnenkort hopelijk weer even heen. Mis het wel !

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 16:28

Afbeelding da's jeanette <3

SaSalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 16:46

Ik ben er heeeeel lang geleden een keer geweest, vond dat er toen heel normaal werd gereden...

Afbeelding

Mini volgens mij... ^^

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 17:06

Hihi, ja dat is inderdaad Mini!
Zal straks nog ff een paar foto's in links posten, van twee weken geleden, met Talana#1 since2006 ongeveer :+:
*Wacht tot tinypic het weer doet..*

lauster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 17:12

poohbear<3
aaaaw poohbie is echt zoon leukerd =D helaas vinden weinig mensen poohtje leuk :{
maarja hij is ook niet de liefste _O-

Burtzle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 17:17

Shirley <3
Daisy <3
Emmie <3
Patricia <3

Burtzle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 17:24

Ben er 3 keer geweest!:
2004,
2007 &
2009! *\o/* :D :9 :# *-:) :)) :j <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 17:56

lauster schreef:
poohbear<3
aaaaw poohbie is echt zoon leukerd =D helaas vinden weinig mensen poohtje leuk :{

wees blij :o Talana is supersuperpopulair, moet al om 8 / 9u voor hem in de rij staan..

marissa119

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 18:09

xXMayaXx schreef:
lauster schreef:
poohbear<3

wees blij :o Talana is supersuperpopulair, moet al om 8 / 9u voor hem in de rij staan..

Dan heb ik geluk gehad haha want vorig jaar ging een vriendin met mij mee en die ging bronzo vragen en bronzo is niet zo populair dus wij stonden er om 12 uur en ik liet mij er gewoon een geven toen kwam ik bij Joop en ik zei ik wil de aller liefste en toe kreeg ik talana <3

Jeanette ziet er bekend uit maar ik wist niet dat ze zo heete.

iriscap

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 12:20

xXMayaXx schreef:
lauster schreef:

Dan heb ik geluk gehad haha want vorig jaar ging een vriendin met mij mee en die ging bronzo vragen en bronzo is niet zo populair dus wij stonden er om 12 uur en ik liet mij er gewoon een geven toen kwam ik bij Joop en ik zei ik wil de aller liefste en toe kreeg ik talana <3

Jeanette ziet er bekend uit maar ik wist niet dat ze zo heete.[/quote]

ik sta altijd voor cappuccino er 6uur smorgens , omdat die zo populair is :(

iriscap

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 12:25

nog even 2 fotos van afgelopen maand met cappuccino <3
Afbeelding
Afbeelding

jadeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 12:34

Brammante enn popcorn mijn schatjes <3

Lara1327

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 19:06

ik ben er 1x geweest, en ben helemaal inlove met twister <3
met 2 jongens ben ik er geweest, die hadden turbo en misspino.
we hebben ook jeanette gehad, die zelfs 1 van ons heeft laten huilen (niet ik haah), en de volgende dag stond er op
zn knie een paarse hoefafdruk; keihard een trap gekregen met opstappen. toen hebben we ooknog muis en supermuis gehad,
die waren ook wel lief.
maar twissie is de beste, zijn er nogmeer twislovers? <3
xoxo