Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
unihorses schreef:nee hoor, was best wel serieus... als ik kijk naar deze combinatie: memberlist.php?mode=viewprofile&u=195080
ben zelf kleiner, en de shet zal groter zijn.... moet er een maatje bij, en als hij dan kan rijden is dat mooi meegenomen.
maar heb dus geen foto ... zit alleen te kijken naar 1 erbij...
Brainless schreef:unihorses schreef:nee hoor, was best wel serieus... als ik kijk naar deze combinatie: memberlist.php?mode=viewprofile&u=195080
ben zelf kleiner, en de shet zal groter zijn.... moet er een maatje bij, en als hij dan kan rijden is dat mooi meegenomen.
maar heb dus geen foto ... zit alleen te kijken naar 1 erbij...
Ter vergelijk.
Haar shet is super getraind en goed bespierd (ook kan zij super rijden).
Daarnaast weegt zij geen 50 kilo.
Friso_lover schreef:Volwassenen op grote pony's vind ik niet erg. Tenzij je op pony's rijdt van 1.20Vind ik eigenlijk ook niet meer kunnen. Maar wat ik zei, ieder zijn mening
Ik reed trouwens laatst ook weer op een van mijn oude manegepony's, deze was toen verkocht naar andere mensen en toevallig staat die nu in mijn dorp bij het meisje die ik les geef. Dus ik mocht er ook wel even opWas een New Forest pony van rond de 1.50, maar vond dat helemaal niet meer lekker zitten
Rij zelf dan ook al weer dik 6 jaar op een brede fries dus dan is dat ook weer anders.
Friso_lover schreef:En daarbij vind ik nog dat je als volwassene niet op shetten moet gaan rijden, zelfs niet als het past. Kan tenminste zelf niet indenken dat je dat dan nog wil![]()
Maargoed, dat is natuurlijk ieder zn smaak.
xDaantjxx schreef:Ik ben zelf van mening dat een volwassene prima op een E-pony kan en maximaal op een D-pony. Deze zijn vaak wat steviger. Dus niet die smalle pony's.
Deze meid rijdt op een C pony en dat vind ik niet meer kunnen