Pas ik nog..? ik ben 1.70, hij is ongeveer 1.45 (niet de beste foto)
WildDreams
Geplaatst: 09-11-13 21:44
Die haf past zeeeeker! Waarom plaats je die eigenlijk? Is die haf zo groot?
fourseasons
Geplaatst: 09-11-13 21:44
Inderdaad beetje onduidelijk aangezien je paard hier volgens mij kleiner lijkt dan hij is maar het past nog wel! Je bent wel iets te lang voor een mooi plaatje (op deze foto) maar je stoort je paard volgens mij niet.
Een a laatste: nee, je pony is veel maar dan ook veelste klein, dat je daar nog op gaat zitten grapje: past goed en wat een groot beest heb je daar onder je kont, hoe geoot is ie?
De laatste: Lastig te beoordelen vanaf deze foto, heb je een betere?
Laatste past nog wel denk ik, maar de foto is niet heel duidelijk (schuin)
sjimmiepony
Geplaatst: 09-11-13 22:00
Haha ik weet dondersgoed dat ik makkelijk op mijn paardje pas hoor :p ik lees al een tijdje mee en er was zoveel vraag naar een nieuwe foto dat ik dacht, ik doe eens gek, mooi contrast in vergelijking met de dame en haar shettie :p
Appie is aardig groot voor een haf ja, 1,63 hoog, hij is vrij barok gebouwd en ietsje te dik en dat laat hem nog groter lijken
Laatste foto past wat mij betreft wel, voor zover ik dat kan zien op die foto. Voor het oog zou je alleen wel mooier op een groter formaatje passen.
De pony is niet heel groot, ik ben 1,59 en groei nog max 3 cm maar ze is al wat ouder en denk ik niet meer zo sterk, ik weeg trouwens 51 kilo op die foto weegde ik nog 58 kilo ( foto was van de zomer )