Valt niet echt te beoordelen, je ziet het hele paard niet en jezelf niet en de foto is ook schuin.
KarmaWitch
Geplaatst: 09-11-13 12:03
Lieve mensen, Die foto is eerder geplaatst geweest met dezelfde vraag voor de OP.. Dit hebben we juist met mij gedaan omdat beestje mij qua gewicht prima kon hebben. Konden ook mn instructrice van ong 120kg opzetten. Die doet ik ook wel en wil beestje laten steigeren...
Tuurlijke...Een iele shetlander kan 120kg dragen, maak dat iemand anders wijs.
Anoniem
Geplaatst: 09-11-13 12:08
kellaxy schreef:
Heeft hij je dat verteld, dat hij je prima kon hebben?
+1
Ik kan ook wel samen met m'n vriend op m'n pony gaan zitten. kan ze prima hebben, ze staat toch nog? of ze van die 120/130 kilo gelukkig wordt is een tweede.
KarmaWitch
Geplaatst: 09-11-13 12:10
DezeNaam: dat zeg ik niet... Ten eerste is geen iel beestje en ten tweede stapt mijn ex-instructrice er met 120 op en pony zakt door de beentjes... 5 minuten voor foto jongens. Kom op zeg vorige topic stond ie ook en werd toen stuk minder aangevallen xD Btw lezen is blijkbaar ook een vak. Ik ben 1,5x lichter ofzo dan die instructrice
Nee hij werd gebruikt voor bij mij in de les en we kregen het over dit topic, maar we gaan erg off-topic en wat ik niet begrijp is dat jullie er nu zo over vallen en vorige topic niet.