PonyParkCity praat :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

merlijn_aap

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 17:51

Weet iemand iets over een pony die emma heet? ik ben er een keer geweest en toen hadden we haar. vond haar wel heel lief :)

drenterxx

Re: PonyParkCity praat :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 17:53

Emma ken ik niet.... :)

xMell

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 18:02

Wat jammer dat alex overleden is, dat was me toch een lieverdje! :)

haha, die whisper.. volgensmij heeft hij het ook niet lang volgehouden als rijpony :p

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 18:10

Whisper is toch nog gewoon rijpony?

drenterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 18:17

Ja, maar hij word vaak meegegeven als looppony of mensen die hem nemen lopen er gewoon mee :P

mariekeamigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 11:30

bijna weer <3

heb er echt zin in!

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 14:45

Ken Whisper niet... Is Delano er nog? Hoorde dat ie al oud was, heb hem dit jaar nog wel gezien...

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 16:25

Delano is er nog hoor!

xValentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 17:04

WOEHOEEEEEEE !!!

M'n moeder heeft geld geerft van haar tante die is overleden .. ( Niet heel veel maar alsnog ). En nu heeft ze besloten om voor de laatste keer een weekend naar ppc te gaan!! Ben zoooo blij! Ik ga met m;n twee vriendinnen en dan nemen we lp's en misschien 1 extra hele grote pony ( snowy of zo ) om af en toe te stappen en weet ik het. En m'n zusje die gewoon de pony bij het huisje neemt. En misschien nog een ouder van 1 van m'n vriendinnen voor de gezelligheid van m'n moeder.

Echt niet normaal blij ben ik *\o/* <3 *\o/* +:)+ :wow: :):) :)F :+: _/-\o_ _/-\o_

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 17:17

liliekska schreef:
Delano is er nog hoor!

Gelukkig maar, delaantje is altijd zo lief!!

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 18:14

xValentijn schreef:
WOEHOEEEEEEE !!!

M'n moeder heeft geld geerft van haar tante die is overleden .. ( Niet heel veel maar alsnog ). En nu heeft ze besloten om voor de laatste keer een weekend naar ppc te gaan!! Ben zoooo blij! Ik ga met m;n twee vriendinnen en dan nemen we lp's en misschien 1 extra hele grote pony ( snowy of zo ) om af en toe te stappen en weet ik het. En m'n zusje die gewoon de pony bij het huisje neemt. En misschien nog een ouder van 1 van m'n vriendinnen voor de gezelligheid van m'n moeder.

Echt niet normaal blij ben ik *\o/* <3 *\o/* +:)+ :wow: :):) :)F :+: _/-\o_ _/-\o_

Wanneer ga je?

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 20:53

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 21:47

Nounou cait.....
ik weet niet of wij dat goed vinden! Ik zou het maar heel snel aan opperbaas yezzi vragen!

ohja ik heb honger cait!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 22:04

Haha ja tuurlijk mag dat, is toch alleen maar leuk :D!

xValentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 16:19

liliekska schreef:
xValentijn schreef:
WOEHOEEEEEEE !!!

Wanneer ga je?

Weet nog niet :') Is ppc open in de winter trouwens? Want ik heb weleens filmpjes gezien dat mensen in de sneeuw daar waren en zo :) Dat lijkt me namelijk echt cool!

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 16:42

Nee! 4 november tot ik dacht maart/april is ppc dicht. De sneeuw lag er toen nog, vandaar.

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 16:44

2 november.
En idd, als het vroeg gaat sneeuwen of juist laat gaat sneeuwen kan het zijn dat het sneeuwt als je er bent.

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 16:48

Vorig jaar was het wel 4 volgens mij. Elk jaar verschilt omdat dagen verplaatsen.

maritjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 17:07

Heeeiii *\o/*
Gaan er nog mensen 17 okt ? zojaaa wil je me dan ff een bericht sturen? of hieronder
ik ben er dan ook <3

Fenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 20:39

vrienden van ons gaan dan. :) Hun gaan voor de eerste keer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 20:48

Ik ben een keer met pasen geweest toen het heel erg sneeuwde.
Volgens mij was dat 2012..

Fenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 20:55

Ik heb het nog nooit mee gemaakt, en wij gaan altijd in het najaar voordat ppc dicht gaat of in het voorjaar wanneer het park net weer open is.. En we hebben op 1x na elke keer super mooi en warm weer gehad. Dit voorjaar was het iets van 20 graden, en we waren toen met openingsweekend. Heb toen zelf danger dr staart nog gewassen ( zat vol met poep, was écht heel vies) en ik was alleen de staart bij een paard als het echt warm genoeg is. :P De enigste keer dat we niet zulk mooi weer hadden was in een weekend in het najaar van 2012, toen was het helemaal nat en het regende eigenlijk non-stop. Maar het lijkt mij ook wel eens super leuk om sneeuw te hebben :P

drenterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 13:09

Het sneeuwt best vaak in openingsweekeind nog :D begin november eigenlijk nooit..

mariekeamigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 12:13

nog 13 daagjes *\o/* *\o/*

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 08:42

mariska_YeDo schreef:
Ik heb het nog nooit mee gemaakt, en wij gaan altijd in het najaar voordat ppc dicht gaat of in het voorjaar wanneer het park net weer open is.. En we hebben op 1x na elke keer super mooi en warm weer gehad. Dit voorjaar was het iets van 20 graden, en we waren toen met openingsweekend. Heb toen zelf danger dr staart nog gewassen ( zat vol met poep, was écht heel vies) en ik was alleen de staart bij een paard als het echt warm genoeg is. :P De enigste keer dat we niet zulk mooi weer hadden was in een weekend in het najaar van 2012, toen was het helemaal nat en het regende eigenlijk non-stop. Maar het lijkt mij ook wel eens super leuk om sneeuw te hebben :P

Wij hebben eigenlijk altijd mooi weer gehad, alleen vorig jaar niet zo. Toen onweerde en regende het.. En in die nieuwe bak was de bliksem ingeslagen, toen ik onder de bliksemafleider stond. De jongste pony's rende toen voluit door de bak, zonder ruiter... En ik had oude Delano, maar zelfs hij schrok nog!