Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xValentijn schreef:WOEHOEEEEEEE !!!
M'n moeder heeft geld geerft van haar tante die is overleden .. ( Niet heel veel maar alsnog ). En nu heeft ze besloten om voor de laatste keer een weekend naar ppc te gaan!! Ben zoooo blij! Ik ga met m;n twee vriendinnen en dan nemen we lp's en misschien 1 extra hele grote pony ( snowy of zo ) om af en toe te stappen en weet ik het. En m'n zusje die gewoon de pony bij het huisje neemt. En misschien nog een ouder van 1 van m'n vriendinnen voor de gezelligheid van m'n moeder.
Echt niet normaal blij ben ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
liliekska schreef:xValentijn schreef:WOEHOEEEEEEE !!!
M'n moeder heeft geld geerft van haar tante die is overleden .. ( Niet heel veel maar alsnog ). En nu heeft ze besloten om voor de laatste keer een weekend naar ppc te gaan!! Ben zoooo blij! Ik ga met m;n twee vriendinnen en dan nemen we lp's en misschien 1 extra hele grote pony ( snowy of zo ) om af en toe te stappen en weet ik het. En m'n zusje die gewoon de pony bij het huisje neemt. En misschien nog een ouder van 1 van m'n vriendinnen voor de gezelligheid van m'n moeder.
Echt niet normaal blij ben ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer ga je?
mariska_YeDo schreef:Ik heb het nog nooit mee gemaakt, en wij gaan altijd in het najaar voordat ppc dicht gaat of in het voorjaar wanneer het park net weer open is.. En we hebben op 1x na elke keer super mooi en warm weer gehad. Dit voorjaar was het iets van 20 graden, en we waren toen met openingsweekend. Heb toen zelf danger dr staart nog gewassen ( zat vol met poep, was écht heel vies) en ik was alleen de staart bij een paard als het echt warm genoeg is.De enigste keer dat we niet zulk mooi weer hadden was in een weekend in het najaar van 2012, toen was het helemaal nat en het regende eigenlijk non-stop. Maar het lijkt mij ook wel eens super leuk om sneeuw te hebben