Faithderks1 schreef:Moet er geen neuiw deel komen we zitten al over de honderd pagina's
we mogen tot 500 pagina's geloof ik
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mitchielove schreef:Heeft iemand tips over hoe je makkelijk verf van een model kan halen?
Want ik ben een schimmel aan het repainten, maar hij is nu nog bruin...
Dan is het denk ik wat makkelijker om de bruine verf er al een beetje af te hebben.
Mitchielove schreef:Heeft iemand tips over hoe je makkelijk verf van een model kan halen?
Want ik ben een schimmel aan het repainten, maar hij is nu nog bruin...
Dan is het denk ik wat makkelijker om de bruine verf er al een beetje af te hebben.
anemoonlena schreef:ik ben 13, net voor mijn eerstee schleich paard gekeken, helaas waren er weinig leuke paarden met een 'rood stickertje' (het goedkoopste) en ze zeiden dat er binnenkort nieuwe binnen zouden komen,dus nog even wachten en anders neem ik wel een et geel stickertje
anna_gail schreef:anemoonlena schreef:ik ben 13, net voor mijn eerstee schleich paard gekeken, helaas waren er weinig leuke paarden met een 'rood stickertje' (het goedkoopste) en ze zeiden dat er binnenkort nieuwe binnen zouden komen,dus nog even wachten en anders neem ik wel een et geel stickertje
Er komt geen nieuwe collectie uit dat is altijd met nieuw jaar rond deze tijd komt de elfen wereld uit (toch?)
daf3 schreef:Ik ben opzoek naar de przewalski merrie. Heeft iemand deze voor verkoop? Of misschien weet iemand nog iets waar ik hem kan kopen? Ik kan haar niet echt vinden![]()
ik net een video geupload op youtube!![]()
https://youtu.be/MylkBR1xs4w
Mooie repaint hierboven
anna_gail schreef:daf3 schreef:Ik ben opzoek naar de przewalski merrie. Heeft iemand deze voor verkoop? Of misschien weet iemand nog iets waar ik hem kan kopen? Ik kan haar niet echt vinden![]()
ik net een video geupload op youtube!![]()
https://youtu.be/MylkBR1xs4w
Mooie repaint hierboven
Ik heb hem via marktplaats gekocht wel redelijk veel beschadigingen maar goed ik heb hem toch ik denken dat dat 1-2 jaar geleden was.