Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Pattypaard schreef:Geweldige band had ze ook niet met Mariska idd. Maar die heb je zowiezow al niet snel met deze pony.
Jij zegt dat pony's rijden niet nodig zouden hebben. Die band blijft er dan toch als ik andere dingen met haar doe. En dat deed ik ook. Maar dat was blijkbaar niet genoeg.
Dat ze denkt dat ik haar vergeet is op een manier wel mogelijk. Maar ik deed bijna iedere dag andere dingen met haar. Alleen niet rijden. Verschil aan aandacht was er niet veel. Want die kreeg ze evengoed. Maar Nike kreeg ook nog steeds aandacht, kan niet ineens Nike laten vallen dan.
Buiten de wei longeren heb ik ook al vaker gedaanNu op het moment niet omdat op de akker waar ik haar dan longeerde iets staat. (heb toestemming van boer om er als er niks op staat op te mogen met de pony's)
Misschien ook wel handig om erbij te zeggen dat niet veel mensen echt met Mariska om kunnen gaan.
Eerder, voordat ik kwam was ze zogenaamd onhandelbaar qua dingen doen. Wat aan de hand lopen in de wei ging nog wel maar buiten iets doen ging niet. Longeren, nee dat wou ze niet en ging dingen doen. Met rijden, ze zorgde er wel voor dat kinderen bang werden. (Ik ben ook een tijd bang geweest om op haar te rijden na een nogal pijnlijke val maar ben doorgaan met hulp van mijn moeder)
Nu is het ondertussen niet meer zo en mensen kunnen gewoon op haar rijden, maar ze heeft bij lang niet iedereen echt lol.
als je de beugels tenminste langer maakt 

Pattypaard schreef:Chocotof; Die genoeg leuke dingen doen we ook
Als je een pony het bijna op hebt zien geven maak je jezelf dat niet wijs hoor. Dan denk je eerder aan doen wat de pony leuk vind en wil om hem langer bij je te kunnen houden.
Ik snap wel wat je bedoelt, maar dit geld niet voor deze pony. Deze kwijnt écht helemaal weg dan. (Ik rijd ook ong maar iets van 1 keer in de maand of nog niet eens op der btw)
spoekie: De aandacht verandert idd toch wel iets, al liep ik al snel meer als 1 uur met haar buiten aan de hand. Als bijv. ChingYi op haar rijd vind ze het ook wel leuk (buiten) maar niet zo leuk als met mij. Dat is duidelijk te zien. (zeggen meerdere mensen)
Zolang ze geen last van me heeft als ik op haar zit en ze het leuk vind blijven we gewoon soms buiten hobbelen. En krijgt ze last van me, zal ze het ook niet meer leuk vinden en dan is het gedaan.
Wil niet nog eens meemaken wat er toen aan de hand was, en als dit zo erg meehelpt om dat te verkomen doe ik dat graag

Pattypaard schreef:Chocotof; Die genoeg leuke dingen doen we ook
Als je een pony het bijna op hebt zien geven maak je jezelf dat niet wijs hoor. Dan denk je eerder aan doen wat de pony leuk vind en wil om hem langer bij je te kunnen houden.
Ik snap wel wat je bedoelt, maar dit geld niet voor deze pony. Deze kwijnt écht helemaal weg dan. (Ik rijd ook ong maar iets van 1 keer in de maand of nog niet eens op der btw)
spoekie: De aandacht verandert idd toch wel iets, al liep ik al snel meer als 1 uur met haar buiten aan de hand. Als bijv. ChingYi op haar rijd vind ze het ook wel leuk (buiten) maar niet zo leuk als met mij. Dat is duidelijk te zien. (zeggen meerdere mensen)
Zolang ze geen last van me heeft als ik op haar zit en ze het leuk vind blijven we gewoon soms buiten hobbelen. En krijgt ze last van me, zal ze het ook niet meer leuk vinden en dan is het gedaan.
Wil niet nog eens meemaken wat er toen aan de hand was, en als dit zo erg meehelpt om dat te verkomen doe ik dat graag

maar wil wel nog op hem wedstrijden rijden maar wil ff weten of ik te grot/zwaar ben ovor hem...

ArGieVai schreef:ben ik te groot voor mijn pony?? ik ben 1.68 weeg 52 en m'n pony is 1.46
kga binnenkort over naar de paardenmaar wil wel nog op hem wedstrijden rijden maar wil ff weten of ik te grot/zwaar ben ovor hem...

Chocotof schreef:ArGieVai: Ik vind het een prachtige combinatie trouwens!
daandriaan schreef:hehe ikheb een foto gevonden. Wij zijn de rechter

mememe schreef:mijn verzorgpony is 1.45 ongeveer,ik ben 1.76 gewicht zech ik maar niet krijg ik zeker commentaar over.het is een welshxfjord en aardig sterk er ligt een gewoon vzh-zadel op.
te groot of niet.?¿
superwoman schreef:ja NoomsJJ, dat moet nog wel lukken. Waarom heb je geen groter paard genomen of is het een verzorgpaard.
kijk maar in profiel