hihi ben nu 11 maar rij dus nu op super leuke manege en daar is zown paard die heet bas
en die is bestr sterk en lomp en ga zo maar door.. komt er een meisje van rod de 8 aan..kan je even bas voor me pakken dan ga ik mt m wandelen. ik zeg is bas niet wat te groot voor jouw? (want ongeveer een halve meter verschil of meer en als dan is vas nog sterk ook
) zegt ze neej hoor. probeer ik: weet je hoe je met paarden om moet gaan en heb je gevraagd of het mag. zegt ze: ja ik weet het wel maar ik heb nog nooit met een paard gelopen en zit niet op paardrijden maar weet het wel... en nee ik heb t niej gevraagd maar mag vast wel. gaat ze super gevaarlijk doen om bas te pakken. gaat ze het tog vragen... mag het niet...en dan loopt ze met haar vriendin zo'n mini pony'tje te laten grazen. zat dat ponytje stonm te doen bij ene pony die buiten liep.. zeg ik trek sjonnie (zo heet ie
) weg.. gaatr ze beetje slap aan hange wil k m weg tyrekke sgopt ie me.. omdat dat stomme kind m niet weg trok

Pááp mag ik dat mini paardje aaien. Nee schat, want je mag niet door de sloot. ik zei tegen mn instructrice, Kijk, mijn MINI paardje heeft fans

"
door 1 boek te lezen zeker?