Maffe pennyverhalen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

zoetiej

Re: Maffe pennyverhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 17:42

ik ben zelf ook nog beetje "penny" hihi ben nu 11 maar rij dus nu op super leuke manege en daar is zown paard die heet bas en die is bestr sterk en lomp en ga zo maar door.. komt er een meisje van rod de 8 aan..kan je even bas voor me pakken dan ga ik mt m wandelen. ik zeg is bas niet wat te groot voor jouw? (want ongeveer een halve meter verschil of meer en als dan is vas nog sterk ook ) zegt ze neej hoor. probeer ik: weet je hoe je met paarden om moet gaan en heb je gevraagd of het mag. zegt ze: ja ik weet het wel maar ik heb nog nooit met een paard gelopen en zit niet op paardrijden maar weet het wel... en nee ik heb t niej gevraagd maar mag vast wel. gaat ze super gevaarlijk doen om bas te pakken. gaat ze het tog vragen... mag het niet...

en dan loopt ze met haar vriendin zo'n mini pony'tje te laten grazen. zat dat ponytje stonm te doen bij ene pony die buiten liep.. zeg ik trek sjonnie (zo heet ie ) weg.. gaatr ze beetje slap aan hange wil k m weg tyrekke sgopt ie me.. omdat dat stomme kind m niet weg trok

ElzA_NT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 18:28

krumel schreef:
haha, hier zitten echt geniale verhalen bij
alleen bij laartjuh zelf gaat mijn penny alarm af ... die blijft maar met verhalen komen (ehh... ik vind het moeilijk ze te geloven) en keek net in der profiel met der pony die galopwissels om de pas kan en 1.20 kan springen. haha... sorryy.
Heb zelf trouwens niet echt pennyverhalen... zit niet (meer) echt in een penny omgeving... helaas

Zo'n idee had ik ook al..

maar goed

xLuus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 19:30

Ik was ook een keer aan het rijden. en bij de straat waar mijn pony staat is een camping. En ik was aan het rijden. Komt er een meisje, met haar vader en zusje aangelopen, "KIJK PAP, EEN MINI PAARD! Omg het is een E-pony hoor Pááp mag ik dat mini paardje aaien. Nee schat, want je mag niet door de sloot. ik zei tegen mn instructrice, Kijk, mijn MINI paardje heeft fans ik heb zo gelachen die dag

zoetiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 19:52

lois_fjordje schreef:
wie heeft 'pennymeisjes' bedacht? Want ik vind het wel gek hoor !! want als je een echte paardengek bent vind je alle paarden lief !!

daar ben ik het niet mee eens ik hou ook heel erg van paarden en ben in de vakanie bijna elke dag op de manege te vinden maar vind niet alle paarden lief. op een of andere manier ken ik pony's die ik gewoon niet leuk vind.

xLuus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 20:06

Ik vind penny meisjes irritant

Chessiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:51

Je heb lieve penny's en irritante penny's
Maja bij mij is het penny vrij, dus heb niet van die leuke verhale....

_mrie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 23:20

owjee.. topic te laat ondekt Ben op pagina 8
heel leuk dit

Verosjaak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 14:51

ik ben ook pennyvrij.. mijn verzorgpaard staat op eigen terrein zonder andere mensen..

ponymeid1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 16:54

Wat moet jij je vervelen

StOoRzEnDeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 17:32

ik ging vandaag in galop over een zandweggetje in een tempo waarin fietsers me inhalen want die luie dikke knol van mij wou niet sneller staat daar zo'n vrouw met haar kind zegt ze kijk lisa dat paard gaat er vandoor...

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 17:57

ohja, zo een had ik er ook nog!

een goede vriend van mij staat langs de kant terwijl ik parcourtje aan het springen was. Er liep al de hele tijd een penny mee, vragen of ze mocht poetsen "nee", of ze mocht uitstappen "nee" (dat zou gewoon een zelfmoordpoging zijn op Kendi ) begint ze een heel verhaal tegen die vriend van mij: "Ik kan ook heel goed springen! Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik kan het wel heel goed"
Vervolgens vraagt ze dood leuk als ik klaar ben met t 1,10 parcours:
"Mag ik nu een rondje springen?"
tuurlijk

Ze zijn wel goed voor je lachspieren hoor, penny's. t zou toch stil zijn zonder ze

roza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 20:48

ach jah wat je al niet moet verzinnen om aandacht te krijgen...

maar ik moet weer gaan mijn 30 paarden allemaal wilde hengsten moet weer bereden worden enzo dus ik heb het altijd druk... dus voor les zou ik je heel graag geven want dan ben je in 1 dag op zz dressuur maar jah geen tijd sorry

neetje86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 20:53

heb jij maar 30 paarden? wat weinig! ik heb er min 100 ja ben de tel kwijt het zijn er zo veel. rijd ze natuurlijk niet allemaal anky mag er ook een paar voor mij rijden. niet de beste natuurlijk die rijd ik zelf, ben trouwens ook de enige die erop kan rijden hoor. salinero was ook van mij maar anky vond m zo leuk dat ik m heb gegeven, zonde hoor van dat paard want bij mij had hij mega prix kunnen rijden bij anky maar de grand prix. dus ik ga ook maar naar mijn 100 paardjes toe heb geen tijd voor bokt en weet het toch beter dan jullie

roza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 21:00

oh.. maar die van mij zijn allemaal hengsten en arabieren heeeeeeeeeeel gevaarlijk en dan heb ik het nog niet over mijn 200 merries met veulens gehad... en ik doe lekker alles alleen zo goed ben ik wel

neetje86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 21:32

nou mijn paarden zijn toch lekker veel mooier dan die van jou en ik rijd teminste zzz als enige in nederland, en ik ga volgend jaar naar de olympische spelen die speciaal voor mij worden gehouden (jeetje wat heb ik een fantasie schrik er zelf van)

roza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 21:33

hee je hoeft niet zo optescheppen hoor want hoe dan ook beter dan mij kan niet ( lekker aro )

en ik heb geen pennyverhalen meer en daar is deze topic tenslote voor

Jolandaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 22:14

ik heb gisteren op mijn shetlander wel 3 meter en 85 cm gesprongen.. dat kan niemand. Ik heb ook Bonfire en Salinero ingereden en ik vind eigenlijk dat Anky te slecht is, ik ben veel beter :p

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 22:29

Bart probeert nog wel eens weg te stappen als ik op wil stappen, zegt zo'n meisje naast de bak met zo'n wijsneuzerig stemmetje:
"Jaaah, dat moet je op de juiste manier opstappen he!!"
ik: "Wat is de juiste manier dan?"
*stilte*

Of een meisje dat nooit ouder dan 8 kon zijn geweest:
"Jaah ik heb ook een maand op hem gereden, twee maanden terug, wild dat hij was maarre, ik heb hem prima onder controle hoor!"
ik: "Maar vorige maand had hij nog spierbevangenheid en stond hij op stal, niemand heeft op hem gereden..."
Meisje: "Ikke wel hoor! Het is zielig om een paard niet te laten lopen, dus ik heb hem gereden..."
ik: "Oh, dus ik kan voor mijn paard de dierenartskosten bij jou dus neerleggen??!"
Volgens mij stond ze op het punt te huilen.
Vind het nog kna, hoe kun je Bart rijden zonder zadel en hoofdstel, die heb ik...

Klein meisje vroeg: "Is dat jou paard?"
ik: "Ja dat is mijn paard."
ander Meisje: "dat kan jouw paard helemaal niet zijn want Bartje (grrr) is een eigen paard dus hij kan helemaal niet van jou zijn!"
ik: Kan ik dan niet toevallig de eigenaar zijn>
*stilte*

meisje: Ik vind hem eng...
ik: Hoezo dan?
meisje: Hij kijkt gemeen uit zijn ogen...
ik: Ach, als snack eet hij vaak levertjes ja...

heerlijk die kleine meisjes...

Juud87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 12:29

haha

Lous

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 14:36

Bij ons op de manege valt het nog mee qua penny's.
Lopen wel een boel die allemaal trotse verhalen gaan vertellen als ze even jou paardje vast mogen houden.

Een paar weken geleden was wel een leuke.
Er waren in de meivakantie op een dag al meisjes vrij vroeg op de manege. Die vertelden dat ze vandaag met de manegepony's in het bos mochten gaan wandelen (pony's hadden toen dit jaar het bos nog niet eens gezien)
Dus S. (inmiddels ex-stalhulp) Nou ik denk het niet, dat is echt veels te gevaarlijk.
Penny's helemaal beteuterd, hebben dus ongeveer 3 uur voordat de lessen begonnen wat doelloos op de manege rondgehangen.

Brittol

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:31

Ik heb een penny naam Whaha.. nooit geweten, maakt me verder ook niet zoveel uit Maar over penny's gesproken, er lopen best wel veel penny's rond die ik wel eens heb gezien. Dan lopen ze de hele tijd achter iemand aan met een eigen paard en dan vragen ze de hele tijd of ze hem mogen poetsen of uitstappen. Ze zijn ook al helemaal blij als ze iets voor die ruiter mogen doen. Vervolgens komen ze thuis met de wildste penny verhalen en natuurlijk zeggen dat het paard hartstikke wild was, maar dat zij hem makkelijk aan kon.. Sure
De zogenaamde ''loophondjes'' zijn ook goede voorbeelden van een penny meisje. Ik bedoel met loophondjes de uitgelegde penny die ik net heb beschreven .
Trouwens ik heb wel eens gezien dat 2 meisjes van 8/9 jaar een paard (wel met toestemming hoor) uit het weiland hebben gehaalt, hem helemaal opgepoetst en (roze) strikjes in zijn haar gedaan. Vind het sneu voor dat paard, was namelijk een ruin. Worden deze meisjes ook penny meisjes genoemt? Ze zijn wel lief hoor.. Maar had zelf wel medelijden met dat paard

mandy101

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:35

[quote="Roane"]
Klein meisje vroeg: "Is dat jou paard?"
ik: "Ja dat is mijn paard."
ander Meisje: "dat kan jouw paard helemaal niet zijn want Bartje (grrr) is een eigen paard dus hij kan helemaal niet van jou zijn!"
ik: Kan ik dan niet toevallig de eigenaar zijn>
*stilte*
quote]

haha die is leuk

roza

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 16:41

wij hebben onze 3 ( nu 2 binnekort weer 3) paarden naast een zeer drukke camping staan. op een zondag gaan ik en mijn vader rijden mijn vader rijd ff en ik zit in het weiland op een kleetje te kijken en te wachten tot hij klaar is. het terein is wel zo goed als afgesloten, en dus grotendeels veilig voor de drukke camping. toch komt er een meisje 9/10 aanlopen. ze loopt naar mij toe:
"Zijn dat jullie paarden"?"
ik:"Ja".
zij:"Kun je op alle 3 rijden?"
ik:"Nee"
zij:"En die dan? waar die meneer op rijd?"
ik:"Die meneer is mijn vader, en op dat pard kun je inderdaad rijden "
zij:"Oh mag ik er ook een keer op?"
ik:"Eh nee, lijkt me niet zo'n goed idee"
Zij:"Ja maar, ik ben hier al wel eens eerder geweest en toen mocht ik hier ook rijden !"
Ik:"Oh, wanneer dan?"
zij:"Vorig jaar!"
ik geloofde er geen zak van. zij begind een heel verhaal over dat ze 1 keer in het jaar bij haar oom rijd ( waarom altijd bij ooms? ) en dat ze thuis een boek heeft gelezen over paardrijden en dat ze het daardoor heel goed kan rijden door 1 boek te lezen zeker?
ik heb maar gezegd dat ze straks mocht helpen poetsen maar echt niet mocht rijden!

toen zei ze:"Oh het is al laat ik moet eten doei!"
ik heb er daarnaniet weer terug gezien

kwam ik te bot over ofzo? of was het iets anders

shetlandlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 16:58

roza schreef:
ik geloofde er geen zak van. zij begind een heel verhaal over dat ze 1 keer in het jaar bij haar oom rijd ( waarom altijd bij ooms? )
en dat ze thuis een boek heeft gelezen over paardrijden en dat ze het daardoor heel goed kan rijden door 1 boek te lezen zeker?

Sorry flauw

roza

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 17:05

heb op marktplaats een paar gezocht typ verzorpony in en tadaa!
hier zij er een paar:

hoi
ik ben een meisje van 12 jaar ik heb 2 jaar ervaring met rijden en verzorgen
ik kan:
mesten
verzorgen
rijden
en klaarmaken voor wedstrijden

>ik heb wel een probleem school maar daarna kan ik wel
het moet in de buurt zijn van wijk bij duurstede
en ik kan niet betalen voor het verzorgen

>groet jeanine

Hallo iedereen, ik ben een meisje van 11 jaar uit Hoogerheide. Ik zoek in de omgeving een verzorgpony/paard. Rijden hoef ik niet per se, maar het zou fijn zijn. Ik hoop dat iemand een ponyverzorgster zoekt.
Groetjes van mij

>graag in de buurt van avenhorn

>Hallo mensen,

Als u een aardige, betrouwbare verzorgster zoekt, zit u hier helemaal goed!!
(ik zeg maar van te vooren dat ik niet voor een bijdrage kan zorgen)

Ik ben 15 jaar oud en ben al een tijd opzoek naar een verzorg pony.
Ik heb 8 jaar rij ervaring
Ik ben 1.65 meter lang en weeg 50 Kg

Ik rijd het liefst op grotere pony’s zoals een fjord of een haffie enz. tinkers vind ik ook leuk maar sterke paarden vind ik niks.
Ook hoeven het geen cross beesten te zijn ik heb liever geen beestjes die alleen maar druk zijn en bokken en alles.(af en toe een bok is niet erg want dat is nou een maal het beessie)

Ik moet op de fiets dus dan is het wel leuk dat het dan ook aardig te fietsen is!!
Ik woon in oegstgeest dus het liefst in rijnsburg,leiden,warmond en misschien noordwijk

Ik vind rijden leuk maar niet het belangrijkste, poetsen en vertroetelen vind ik ook heel leuk mesten en voeren vind ik niet erg

Ik heb nog nooit aan wedstrijden deelgenomen maar als het zou kunnen en mogen zou ik best wel eens mee willen doen aan dressuur wedstrijd (ik hou niet zo van springen.)

Ik heb eigen borstelspullen en kleding cap en zweepje !!!

M.V.G eline (mag me ook mailen naar eline4u@hotmail.com)

dat waren ze sommige zijn erg duidelijk en tot welke leeftijd mag je dat nog doen 10? nou ja ze blijven komen en gaan.

en ik vind dat iedereen van binnen nog een beetje penny moet zijn anders is het toch niet leuk meer? maar je hoeft het niet te laten zien hoor