en dan loopt ze met haar vriendin zo'n mini pony'tje te laten grazen. zat dat ponytje stonm te doen bij ene pony die buiten liep.. zeg ik trek sjonnie (zo heet ie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
krumel schreef:haha, hier zitten echt geniale verhalen bij
alleen bij laartjuh zelf gaat mijn penny alarm af... die blijft maar met verhalen komen (ehh... ik vind het moeilijk ze te geloven) en keek net in der profiel met der pony die galopwissels om de pas kan en 1.20 kan springen. haha... sorryy.
![]()
Heb zelf trouwens niet echt pennyverhalen... zit niet (meer) echt in een penny omgeving... helaas
lois_fjordje schreef:wie heeft 'pennymeisjes' bedacht? Want ik vind het wel gek hoor !! want als je een echte paardengek bent vind je alle paarden lief !!
roza schreef:ik geloofde er geen zak van. zij begind een heel verhaal over dat ze 1 keer in het jaar bij haar oom rijd ( waarom altijd bij ooms? )
en dat ze thuis een boek heeft gelezen over paardrijden en dat ze het daardoor heel goed kan rijdendoor 1 boek te lezen zeker?