Net weer een aantal offtopic reacties verwijderd. Ik wil jullie verzoeken om dit niet meer te doen. Ga geen discussies aan in dit topic. Lees de regels nog een keer goed door. Alvast bedankt.
Steeds zitten twijfelen om deze vraag hier te stellen aangezien jullie er waarschijnlijk ook niet veel over kunnen zeggen. Aangezien het me erg bezig houdt wil ik het toch vragen.
Ik heb deze vraag overigens een paar pagina's al een keer gesteld, echter toen zonder foto. Dit zal wellicht wat verduidelijken. Ik ben 1,72 m en mijn haflinger van 2,5 is 1,40 m. Ze is niet modern, niet ouderwets. Ze zal uiteraard nog wat groeien, maar veel zal het niet zijn want ze is al mooi in proportie. Ik ben ook niet van plan om er al op te kruipen, ik wacht hier zeker nog een jaar mee, maar ik vraag het mij gewoon af. Zal er een kans zijn dat dit gaat passen? Zijn er meer bokkers met een soortgelijke combinatie? Is het raar dat ik hier over twijfel? Ik hoop dat iemand enig idee heeft, of zelf even lang is als ik en ook een pony van 1,40 heeft.
Bedankt iig!
Dit is de meest recente foto waarop haar bouw een beetje zichtbaar is.
elkedortmans
Geplaatst: 28-01-15 22:59
Ik ben 1.65 en pony 1.40 en dit past Bij jouw lengte twijfel ik....