Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xAnika schreef:Ik gaaaaaaa!! Het is geboekt! Ik ga eindelijk na ppc!voor de 4de keer
SachemLover schreef:xAnika schreef:Ik gaaaaaaa!! Het is geboekt! Ik ga eindelijk na ppc!voor de 4de keer
Zorg er voor dat je volgende herfstvakantie ook gaatkan ik je zien
suc6
je gaat naar het ziekenhuis moetten
voor een iklachmedood operatie
En je gaat me van Misty af zien donderen
omdat hij weer eens in crosgalop vliegt alsje rustig een stukje wilt gallopeeren
Misty style !!!
echt waar als je met hem gallopeerd, wil ie altijd de snelste zijn
naarppc schreef:Jeej, lekker veel an(n)ika's hierIk ga wss in de meivakantie, of buiten de vakanties, moeten we nog ff zien, maar ik ga wss wel
Weet eigx niet voor welke pown precies, ik hoop op cappuchino want daar kan ik miss nog op rijden, maar anders gewoon een lieve
LoveShettys schreef:naarppc schreef:Jeej, lekker veel an(n)ika's hierIk ga wss in de meivakantie, of buiten de vakanties, moeten we nog ff zien, maar ik ga wss wel
Weet eigx niet voor welke pown precies, ik hoop op cappuchino want daar kan ik miss nog op rijden, maar anders gewoon een lieve
Cap is wreedwreed popu, die kan je sws op een maandag niet hebben dan moet u echt op een vrijdag gaan, en toen ik er was stonden er mensen om 1 uur s' nachts voor capp
Ik zou dan eerder voor Goldy gaan ofz, die is best groot, niet popu en kei lief,
Wij gaan trouwens een midweek in mei (28 april / 2 mei) dus wie weet gaan we gelijk!