Yep, dierenvriendjes verzamelaar hier, ik heb er 76, had er later nog wat bijgespaard dus heb geen idee hoeveel ik er nu heb, zal wel 80+ wezen

Daarvan heb ik maar 2 paarden, die kwamen naar mijn idee pas later? ik heb vooral veel katjes, hondjes, zulk soort.
Van de paarden heb ik een steigerende paint met beweegbare achterbenen 'Topaze' heet die geloof ik, en een grijs veulentje met beweegbaar hoofdje die melk kon drinken. Daar zat ook een stalletje bij. Toen die niet meer te koop waren ging ik idd ook over op MBH, toen even een paar jaar helemaal niks, en toen Warhammer Brettonnians (miniatuur ridders te paard), en nu Schleich en Breyer

Ook ben ik begonnen met Sylvanian families een tijdje terug. Misschien dat de 25+ers onder ons zich daarvan de tekenfilmseries nog kan herinneren, lang lang geleden.
http://sylvanianfamilies.nl/Maarja een post zoals die van mij nu hierboven, zou heel goed passen in dat nieuwe topic, maar is hier redelijk offtopic. Oh ik zou het zo leuk vinden om één topic te hebben waar je alles op een hoop kan gooien, waar je niet per sé maar over een merk kan en mag praten. Want Schleich is niet het enige leuke merk. Dát vind ik het fijne idee achter het nieuwe topic