lusitano veulen? nee anda veulen. er bestaat geen lusitano veulen XD al passen ze wel goed bij elkaar moet ik zeggen. ik ga zo met zijn vlekkies beginnen
Die ava hebben er meerdere op bokt,.... dacht even: Hey, kletst die hier ook mee Maar dat ben jij
Leuk begin al van dat veulen
Robin_Rikkie
Geplaatst: 25-06-11 18:41
heeft er iemand nog tips voor het repainten? moeten de lagen trouwens dik zijn of? Morgen begin ik aan mijn eerste.
Ik wil dit hoofd recht zetten zeg maar. Waar moet ik dan buigen en warm maken. Kan ik een been ook zo doen dat het lijkt alsof hij jambette of spaanse pas doet? of soort van aan de teugel of kan dat niet?
jin: lagen zo dun mogelijk houden, zeker bij paarden zonder vachtstructuur. verder kun je alles custen zoals je zelf wilt. wel zou ik er rekening mee houden dat als je een been helemaal gaat optillen dat dan de spieren ed niet meer realistisch lijken
Ohw Jin ik weet niet voor hoeveel centjes je het model gekocht hebt maar besef goed dat je er in deze staat zeker 8 euro voor kan vangen voordat je begint met repainten staat op MP eenzelfde model en daar is al 7 euro nogwat op geboden.
Ik ben een beetje aan het wegdromen bij de nieuwe schleichsets van het najaar (eventing en rodeo) en mij daarbij ook aan het bedenken wat ze in 2012 zullen gaan uitbrengen. Iemand nog leuke ideen en suggesties?
Ik zat zelf er aan te denken dat een hackney wel erg gaaf zou zijn of een lekkere dikke bels en wat ik echt heel gaaf zou vinden is een welsh atje met een geweldige knipneus maar ja, we zullen zien.
Ik ga morgen beginnen, maar met welke kleuren krijg je lichtbruin beetje vos achtig. ik heb :titanium white, Lemon yellow, yellow ochre, orange yellow, pink, vermilion, emerald green, sap green, cobalt blue, ultramarine, burnt umer en Black
Palmbierlove
Geplaatst: 25-06-11 21:34
bij papo hebben ze allemaal speciale standen, daar zouden ze bij schleich ook mee moeten komen.. een liggende, rollende of jeukende, enz