ik zal me ff voorstellen Ik heet Robin Ben 13 jaar heb 6 paardjes, een haflinger, tinker, dressuur paard merrie met knotjes (weet ras niet), teneesse walker hengst en 2 veulentjes.
ik wil nog meer paardjes maarja komt later miss nog nu druk met school.
We gaan weer slowchatten meiden daar hebben we natuurlijk het huiskamertopic voor
Die marktplaats kast voor schleichpaardjes is echt tof gemaakt! Denk dat ik morgen even ga mailen hoe ze dat gedaan hebben. Zou wel leuk zijn voor de toekomst ziet er veel netter/mooier uit dan standaard in een vitrine kast!
Ik weet intussen niet meer hoeveel paardjes ik eigenlijk heb. Ik had er 41 geloof ik de laatste keer dat ik telde, maar intussen zijn er zeker meer dan 10 paardjes bijgekomen, dus het zijn er nu alweer een stuk meer.
Die kast is inderdaad ook gaaf, maar ben zeker niet ontevreden over mijn tafel. Ik heb nieuw gras er bij, op maat geknipt en de hekjes leuk neer gezet. Als ik nog 1 stalletje even stro in plak, 5 stallen nog een voerbak + hooinet is alles compleet. Is echt een onwijs leuk gezicht zo, ik zal binnekort even een foto maken om 'm te showen!
super leuk imandy ik heb de dressuurbak binnenkort nieuw uit de winkel, en heb gister de witte mustang en het clydedale veulen gehaald, als het me vandaag nog gaat lukken ga ik nog voor de:
hannover veulen lippizaner veulen en het knabstrubber veulen kijken de hindernisset is vanaf marktplaats onder weg
Roosje01
Geplaatst: 10-05-11 14:09
mijn fjord is net aangekomen het is de fjord zonder aalstreep. Model is inderdaad klein in verhouding met de andere paardjes. Gelukkig is die heel aangekomen aangezien ik het net ontving met de pakketpost en betaald had voor brievenbus. Er zat een sticker op dat ze het opnieuw verpakt hadden omdat de oude beschadigd/geopend was. Maar ben super blij dat ik weer een hele fjord heb en dat voor 10 euro incl.!!!
Kreeg ook een enveloppe met zegels om de twh terug te zenden dus hoop mijn anda hengst deze week als nog te ontvangen. Als degene waar die verkeerd heen is hem terug stuurt.
hopenlijk ben je bijna van dat gedoe af. En gefeliciteerd met je fjord
Ik ga eens een lijstje maken
furyke
Geplaatst: 10-05-11 14:51
Dit heb ik tot nu toe: Morgan hengst 2X Witte mustang 2X Vos merrie Appaloosa Oude quarter Quarter Oude pinto Pinto Palomino Prezwalski Dartmoor merrie Clydesdale merrie Clydesdale hengst Knappstrupper merrie 2X Knapstrupper veulen 2X Haflinger ruin 2X haflinger veulen Lusitano hengst Falabella ruin Shet merrie Shet veulen Oude shet Andalusier merrie Andalusier hengst Shire ruin Shire veulen Camarque merrie Camarque veulen 2X arabier merrie Oud arabier veulen Arabier veulen Lippizaner hengst Lippizaner merrie Lippizaner veulen Oude lippizaner hengst Nog oudere lippizaner hengst Fjord Werkpaard Ijslander licht Ijslander töltend Trakhener Engels volbloed Akhal-teke Oude hannoveraner merrie wit Hannoveraner dresuur merrie Hanoveraner hengst Hannoveraner veulen Oud hannoveraner veulen Tinker hengst Tinker merrie Tinker veulen Holstein merrie Holstein veulen Grijpe rijpony 2X Grazende rijpony Fries merrie Fries veulen Oude friese hengst Schwarzwalderfuchs hengst Percheron hengst 2X Percheron merrie 2X Percheron veulen
repaints: morgan hengst Witte mustang Nieuwe pinto Dartmoor merrie (in de maak) Lusitano hengst Falabella ruin 2X Shet veulen Andalusier merrie Shire ruin (in de maak) Nieuwe quarter Hannoveraner dressuur merrie 2X Hannoveraner hengst Tinker hengst 3X Tinker merrie (waarvan nog 1 in de maak) 2X tinker veulen (waarvan nog 1 in de maak) 2X Holsteiner veulen Fries veulen
En dan heb ik verder nog: Satchmo Dressuurset Springset race paard Shetlander met koets Bernersennenpup Konijntje Big 4 papo tinkers en 1 van safari
Pff was geloof ik vlugger klaar door op te schrijven wat ik nog moet