Cennamitch een teruggefokte Tarpan? Weet je zeker dat je niet gewoon een Welsh oid onder je kont hebt Konikpaarden zijn afstammelingen van de Tarpan en Heckpaarden waren ook een poging om terug te fokken. De echte Tarpan is uitgestorven. Google maar en kijk hoe die eruit zien, dan zie je ook dat jouw beestje alles behalve een 'teruggefokte Tarpan' is. Die horen er zo uit te zien: http://www.tarpanassociation.com/standard.html
Verder vind ik dat je er nog best op past, beugels op de juiste maat doen alleen. En de Fjord ervoor past ook nog.
Sunneva
Geplaatst: 04-04-11 13:07
Wel een beetje aan de grote kant, kan nog net. Maar je moet niet meer groeien .
little_birdy
Geplaatst: 04-04-11 13:08
laatste te groot wel vreemd dat jullie dit vinden passen en de ruiter op mijn foto's van 1,60 op een pony van 1,37 nog maar net ...
Laatste past makkelijk joh Op terug gefokte tarpan vind ik echt te groot, je bovenlichaam is echt heel lang Op die fjord kan ook nog prima
@Veerlebeest: Ik vind je er nog wel op passen, maar als jij jezelf echt te groot voelt zou ik het niet meer doen... Ik heb ook een pony waarop ik me echt heel groot voel dus daar rijd ik ook niet op, terwijl een andere pony maar 4 cm groter is en ik daarop heerlijk kan rijden zonder me groot ofzo te voelen.
laatste past paard ziet er sterk uit en goede bespiering zo te zien dus maak je maar geen zorgen
Romeo2007
Geplaatst: 04-04-11 16:48
Dank jullie wel
silvericathy
Geplaatst: 04-04-11 16:52
een manege pony waar ik vaker op rijd. heb geen idee hoe groot hij is, ik ben 1.55 groot en weeg 58 kilo ongeveer. ik weet het van de beugels, deze zijn inmiddels stuk langer
Laatst bijgewerkt door silvericathy op 04-04-11 16:56, in het totaal 1 keer bewerkt